PATRONAT MEDIALNY
Strona główna Informacje prasowe Informacje-Telefonia i techn Klienci T-Mobile docenili nowy standard obsługi dla firm. Pierwsze wyniki „Hitów od...

Klienci T-Mobile docenili nowy standard obsługi dla firm. Pierwsze wyniki „Hitów od T-Mobile”

Wsłuchanie się w potrzeby Klientów przynosi efekty – T-Mobile jest tego najlepszym przykładem! Niespełna 2 miesiące temu (24 października br.) operator wprowadził nowe standardy obsługi, a już notuje wzrost satysfakcji Klientów i zwiększenie sprzedaży ofert dla biznesu.

W październiku Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianie standardów obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. T-Mobile wprowadził między innymi priorytetową obsługę Klienta biznesowego, zobowiązał się do rozwiązywania 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie oraz zaprezentował lepszą ofertę dla lojalnych Klientów.

„Hity od T-Mobile” w liczbach

„Przed wprowadzeniem nowych standardów obsługi i zmian w ofercie dla segmentu MŚP dokładnie zbadaliśmy potrzeby i oczekiwania Klientów” – mówi Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO. „Pozytywna reakcja przedsiębiorców oraz pierwsze wzrosty sprzedaży po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia zmian, są najlepszym dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Szczególnie dumni jesteśmy ze wzrostu współczynnika polecenia T-Mobile jako operatora – już 9 na 10 Klientów biznesowych poleciłoby T-Mobile swoim partnerom biznesowym czy współpracownikom. A jak powszechnie wiadomo ten właśnie wskaźnik – rekomendacji, jest jednym z kluczowych dla każdego operatora”.

hity_od_t-mobile_vinyl3.jpg

Z przeprowadzonego w listopadzie – po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia nowych standardów – badania satysfakcji Klientów T-Mobile wynika, że rośnie zadowolenie Klientów korzystających zarówno z Call Center i sklepów. Obecnie przy pierwszym kontakcie z konsultantem T-Mobile rozwiązuje aż 9,7 z 10 spraw zgłoszonych przez klientów biznesowych. W/w współczynnik polecenia w skali ostatniego miesiąca wzrósł o 11 pp. Punkty sprzedaży T-Mobile odwiedziło w ostatnim miesiącu o 18% więcej Klientów biznesowych. Ruch na stronie www.t-mobile.pl/dlafirm wzrósł o blisko 10%, a o 20% wzrosła liczba aneksów podpisanych przez ten kanał sprzedaży. W efekcie widać także pierwsze wzrosty sprzedaży, szczególnie w segmencie data. Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszy się obecnie oferta „Nielimitowany Internet LTE do biura” dla przenoszących Internet stacjonarny – jej sprzedaż wzrosła już o niemal 25%.

„Hity od T-Mobile” z Tomaszem Kotem specjalnie dla biznesu

Zmianie podejścia do Klientów biznesowych i wprowadzeniu dla nich nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa „Hity od T-Mobile”, oparta przede wszystkim na melodyjnych i zapadających w pamięć spotach z udziałem Tomasza Kota. T-Mobile zmiany rozpoczyna od segmentu SOHO, a nowe podejście będzie sukcesywnie wdrażane również dla innych grup klientów.

źródło: T-Mobile

Podziel się: