Mobilny Portfel – aplikacja Raiffeisen Polbanku, która ułatwia codzienne życie

  • Mobilny Portfel – prostota i wygoda, w pełni funkcjonalny system transakcyjny, platforma wymiany walut R-Dealer, program zakupowo-lojalnościowy #korzystaj, możliwość dokonywania opłat za parkingi i bilety komunikacji miejskiej;

  • Szybki i bezpieczny sposób realizacji płatności, m.in. BLIK, zbliżeniowych (możliwość dodania kart do Google Pay i Apple Pay), logowanie za pomocą TouchID i FaceID;

  • Nowa kampania reklamowa banku z udziałem znanego pisarza Szczepana Twardocha.

Od poniedziałku 9 lipca Raiffeisen Polbank udostępni swoim klientom zupełnie nowy, lekki i prosty Mobilny Portfel. To aplikacja, która jest nie tylko w pełni funkcjonalnym centrum zarządzania finansami osobistymi z poziomu smartfona, ale też w równie wygodny sposób pozwala na zakup biletów komunikacji miejskiej, dokonywanie opłat parkingowych, wymianę walut czy korzystanie z programu zakupowo-lojalnościowego #korzystaj. W Mobilnym Portfelu najczęściej używane na co dzień funkcjonalności dostępne są za pomocą zaledwie kilku ruchów palcem. To wygoda, która zawsze jest pod ręką.

Mobilny Portfel to aplikacja, która ułatwia klientom życie. Pozwala wygodnie zarządzać finansami, płacić za pomocą Blika, Apple Pay i Google Pay, wymieniać walutę w drodze na lotnisko, kupić od ręki ciekawą książkę na podróż, bilety do kina czy prezent dla bliskiej osoby. Dzięki niej nie musimy martwić się o to, jak opłacić parking i czy zdążymy kupić bilet na nadjeżdżający autobus. Większość naszych aktywnych klientów może również skorzystać z przygotowanej dla nich oferty kredytu gotówkowego, a środki otrzymać na rachunek w kilka minut – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej w Raiffeisen Polbanku i dodaje:Korzystanie z aplikacji jest proste, bo usunęliśmy z niej wszystko, co nie jest absolutnie niezbędne. Dzięki temu stała się lekka i przejrzysta, a korzystanie z niej szybkie i intuicyjne. Naszym celem jest ułatwianie klientom ich codziennych aktywności, przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Dlatego będziemy poszukiwać kolejnych ciekawych rozwiązań, które pomogą użytkownikom Mobilnego Portfela po prostu wygodnie i bezpiecznie korzystać z miasta.

Do jesieni 2018 roku klienci będą mogli korzystać równolegle z Mobilnego Portfela oraz aplikacji Mobilny Bank, pierwszej w Polsce aplikacji do mobilnej obsługi finansów udostępnionej już w 2005 roku. Docelowo Mobilny Portfel zastąpi wcześniejszą aplikację.

W celu pobrania aplikacji wystarczy zalogować się do sklepu Google Play lub Apple Store i wyszukać Mobilny Portfel. Po zainstalowaniu aplikację należy aktywować. Mobilny Portfel wykorzystuje najnowsze technologie informatyczne i jest rozwiązaniem w pełni bezpiecznym. Nie zapisuje również żadnych danych w telefonie użytkownika, co minimalizuje ryzyko nieupoważnionego dostępu w przypadku utraty urządzenia.

Rozwiązanie zostało przygotowane i wdrożone we współpracy z Efigence, jedną z wiodących firm zajmujących się projektowaniem interfejsów przyjaznych użytkownikowi oraz dostarczaniem i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla bankowości elektronicznej, które zapewniają doświadczenie klientów na najwyższym poziomie.

Raiffeisen Polbank planuje dalszy rozwój aplikacji – w następnej kolejności wdrożone zostaną mobilna autoryzacja, powiadomienia push oraz usługa click-to-call i szereg innych funkcjonalności.

Nowa kampania reklamowa Raiffeisen Polbanku

Uruchomieniu nowego, lżejszego, a jednocześnie znacznie bogatszego w rozmaite funkcjonalności, Mobilnego Portfela, towarzyszy nowa kampania reklamowa Raiffeisen Polbanku. Kampania startuje 9 lipca, a jej twarzą został znany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch, autor kultowych pozycji „Morfina” i „Król”. Kampania realizowana jest w ramach wdrożonej w tym roku platformy „Miastonauci”.

W kreacjach reklamowych Szczepan Twardoch opowiada o swoich relacjach z miejskim życiem. Pisarz najbardziej kojarzy się z dwoma ośrodkami: Warszawą oraz aglomeracją śląską. Miejscem akcji spotu są Katowice – miasto dynamicznie się rozwijające, pełne kontrastów, niebywale plastyczne, a przy tym wciąż nieopatrzone w filmie i reklamie.

Praca na planie zwykle sprawia mi przyjemność, tak było i tym razem. Cenię profesjonalizm, dlatego obserwowanie zgranego i sprawnego zespołu przy pracy sprawiło mi satysfakcję, a jeszcze większą – cieszący oko efekt końcowy” – skomentował swój udział w reklamie Szczepan Twardoch.

W kampanii bank występuje w roli pilnego słuchacza, który próbuje zrozumieć specyficzny stosunek mieszkańców do ich miast oraz odpowiedzieć na ich potrzeby, ściśle związane z miejskim życiem. Dostarcza im rozwiązania pomocne w zurbanizowanej, nowoczesnej przestrzeni miejskiej, takie jak aplikacja Mobilny Portfel, która pozwala użytkownikom płacić telefonem za kawę i książki, ale również za parking czy bilety komunikacji.

Raiffeisen Polbank to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych marek w branży finansowej. Konsekwentnie budowana od lat przynosi jednoznacznie pozytywne skojarzenia z zaufanym i lojalnym partnerem. Nasza najnowsza kampania, wpisująca się w serię Miastonauci, za sprawą obecności Szczepana Twardocha, osoby zdecydowanie wyrazistej, jeszcze wierniej oddaje charakter relacji banku z jego klientami: silnej, bliskiej, pełnej pasji i angażującej. Spot z jego udziałem przynosi obraz naszych czasów, szybkiego tempa życia i ciągłej zmiany, gdzie oparciem i pomocą jest nowoczesny i innowacyjny bank, który ułatwia mierzenie się z codziennością i osiąganie swoich celów – powiedziała Joanna Cegłowska, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Raiffeisen Polbanku.

Z kreacjami reklamowymi można zapoznać się pod linkami:

  1. film 15″ https://youtu.be/UpqCZ1JeUXc
  2. film 30″ https://youtu.be/Ak4esG_W-SM
  3. film 45″ https://youtu.be/W_TqF-NPgtg

Kampania obejmie spoty telewizyjne w największych stacjach: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN oraz szereg stacji tematycznych, a także działania digitalowe obejmujące social media (Facebook, Instagram), influence marketing, reklamy video na YouTube i Spotify oraz standardową kampanię odsłonową i rich mediową na popularnych portalach. Dodatkowo bank pojawi się z reklamą w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze, a także – po raz pierwszy – na muralach w takich miastach jak: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków oraz Wrocław. W witrynach placówek zawisną nowe plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. Kampanię poprzedziły działania teaserowe, głównie w Internecie.

Kampania została stworzona i zrealizowana przez agencję reklamową Opus B. Za warstwę plastyczną oraz montaż odpowiada reżyser Tadeusz Śliwa, doborem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, a mediami społecznościowymi agencja Webtalk. Produkcja zrealizowana została przez dom produkcyjny Bomaye. Ze strony banku nad całością czuwały: Małgorzata Wasiuk, Katarzyna Opertowska i Anna Obuchowicz.

Podziel się: