Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii ponownie potwierdzony przez właścicieli warsztatów samochodowych

Sopocki ubezpieczyciel po raz kolejny zwyciężył w konkursie „Złoty Zderzak”, premiującym poziom likwidacji szkód. Właściciele warsztatów naprawczych po raz piąty z rzędu docenili ubezpieczyciela za wysoką jakość współpracy, poziom kompetencji i rzetelność oraz za szybkość wypłat. Nagrody wręczono podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych.

Ogólnopolskie badanie mierzące poziom satysfakcji serwisów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeń pozwala porównać jakość likwidacji szkód wszystkich ubezpieczycieli. Patronem XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych była Rzecznik Finansowa, Aleksandra Wiktorow.

– ERGO Hestia zdobyła pierwsze miejsce w konkursie „Złoty Zderzak” i jest na podium już piąty rok z rzędu. To potwierdzenie naszej rynkowej pozycji i dowód uznania dla jakości i najwyższego standardu obsługi klientów – komentuje wynik ankiety Kazimierz Majdański, dyrektor zarządzający Biurem Likwidacji Szkód ERGO Hestii. Mocno inwestujemy w nowoczesne narzędzia wsparcia całego procesu likwidacji szkód, co pozwala zaoferować naszym klientom oraz partnerom usługę ERGO Hestia Pomoc 24. Jej główne atuty, to indywidualny opiekun klienta i przejęcie przez ubezpieczyciela wszystkich czynności związanych z procesem likwidacji szkody – dodaje Kazimierz Majdański.

Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet, które wypełniają pracownicy warsztatów samochodowych. Pod lupą znalazły się usługi stanowiące największe wyzwanie w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Oceniane były m.in. ogólna jakość, poziom kompetencji pracowników, sprawność likwidacji, prawidłowość wypłat, stosowanie najwyższej jakości części zamiennych, uznawanie stawek, dostępność samochodu zastępczego oraz skargi i pozwy. ERGO Hestia wyprzedziła na podium Allianz i PZU.

Z usługi ERGO Hestia Pomoc 24 mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak też zarządzający firmowymi flotami pojazdów. W 2017 roku już co trzeci poszkodowany skorzystał z takiej rekomendacji i przekazał ekspertom likwidację szkody w całości. Po decyzji klienta najdalej w ciągu godziny kontaktuje się z nim dedykowany opiekun szkody i oprócz rekomendacji serwisu proponuje dodatkowe wsparcie organizując pojazd zastępczy czy usługę holowania. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się bezpośrednio z klientem i wspólnie uzgadniają dogodny termin naprawy oraz zakres wymaganych przez klienta usług dodatkowych.

Podziel się: