Nationale-Nederlanden z tytułem Business SuperBrands 2021

Nationale-Nederlanden w wyniku głosowania ekspertów Konfederacji Lewiatan zostało wyróżnione tytułem Business SuperBrands 2021. Tym samym ubezpieczyciel znalazł się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.

Wybór laureatów składa się z trzech etapów. Pierwszym jest badanie konsumenckie, podczas którego zbadany został Indeks Siły Marki Superbrands. W drugim etapie, każda z firm została oceniona i wybrana przez ekspertów Konfederacji Lewiatan. Kapituła konkursu wzięła pod uwagę jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Eksperci głosowali na najsilniejsze marki w poszczególnych branżach i w trzecim etapie wyłonili laureatów.

Bardzo cieszymy się, że możemy dołączyć do grona marek, które mogą pochwalić się najlepszą reputacją i są wskazywane jako te, gwarantujące klientom znaczące korzyści. Naszym celem jest oferowanie najwyższej jakości usług oraz produktów, przy jednoczesnym zaangażowaniu w  działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie i interesariuszy – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.

Organizacja SuperBrands działa na rynku od ponad 27 lat, a w Polsce od 15. Obecna jest już w blisko 90 krajach. Jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Za wyróżnienie tytułem Business SuperBrand odpowiadają eksperci Konfederacji Lewiatan, najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Konfederacja skupia obecnie ponad 4100 firm zatrudniających ponad milion osób.