Nowa jakość obsługi klienta w Punktach Standard Grupy ERGO Hestia

Stawiając na dialog z klientem Grupa Ergo Hestia uruchomiła program budowy sieci obsługi w Punktach Standard. Informujemy o tym w momencie otwarcia dziesiątej już placówki, w której na naszych klientów czeka nie tylko spójny i zgodny z najnowszymi trendami styl aranżacji przestrzeni, ale przede wszystkim oparty o najlepsze rynkowe praktyki model obsługi. Ambicją Grupy ERGO Hestia jest uruchomienie w całej Polsce ponad 200 Punktów Standard do końca 2017 roku.

Dogodna lokalizacja, profesjonalna obsługa doradców oraz przyjazna przestrzeń mają sprawić, że każdy poszukujący oferty ubezpieczeniowej skrojonej według indywidualnych potrzeb uzyska gwarancję najwyższego standardu ochrony.

Prowadzenie punktów doradztwa ubezpieczeniowego ERGO Hestia powierza partnerom biznesowym, którzy chcą się rozwijać w oparciu o wartości wyznawane przez Grupę ERGO Hestia – mówi Milena Panasko, z-ca dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą ERGO Hestii.Docelowo w każdym mieście powyżej 20 tysięcy mieszkańców nasi klienci będą mieli swojego doradcę. Współpracę w nowo otwieranych placówkach nasza firma umożliwi zaufanym partnerom w tym między innymi absolwentom programu „Argo”. To specjalny projekt szkoleniowy dedykowany dla osób, które chcą zajmować się profesjonalnym doradztwem ubezpieczeniowym– dodaje Milena Panasko.

Otwarcie pierwszego wystandaryzowanego punktu obsługi odbyło się na warszawskim Bemowie. Punkt w Warszawie podobnie jak ten otwarty w sierpniu w Szczecinie prowadzą absolwentki pierwszej edycji programu „Argo” z 2007 roku. Kolejne Punkty Standard zostały uruchomione m.in. w Kołobrzegu, Łomży, Sanoku, Rzeszowie i Szczecinie. W najbliższym czasie pojawimy się z ofertą Punktów Standard m.in. w Bielsku–Białej, Lublinie, Elblągu oraz Gdyni.

źródło: Ergo Hestia

Podziel się: