Nowa promocja Mini Ratki w PKO Banku Polskim

  • Atrakcyjne oprocentowanie i prowizja – po 0,99 proc. – przy rozłożeniu spłaty na 9 rat (RRSO 3,46 proc.).

  • Oferta promocyjna skierowana jest do klientów dotychczas niezwiązanych z Bankiem.

  • Promocji Mini Ratki towarzyszy pierwsza kampania reklamowa zbudowana na nowej platformie komunikacji.

Pod hasłem „Z MINI RATKĄ DECYZJE NABIERAJĄ ROZPĘDU” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej, która potrwa do 22 kwietnia br., a towarzyszy jej kampania marketingowa. To pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji banku „Kluczowe decyzje”.

Nowa promocja skierowana jest do klientów dotychczas niezwiązanych z Bankiem lub zamierzających przenieść spłatę swoich pożyczek i kredytów do PKO Banku Polskiego na jedną wygodną Mini Ratkę. Bank takim klientom oferuje pożyczkę z RRSO 3,46 proc. przy spłacie rozłożonej na 9 rat.

Na warunkach promocyjnych można otrzymać umowę w wysokości od 1000 do 120 tys. zł, bez opłat za wcześniejszą spłatę pożyczki oraz wypłatę pożyczki w dniu złożenia wniosku.

– Celem naszych działań promocyjnych jest zachęcenie nowych klientów do poznania naszej oferty kredytowej, a dotychczasowych klientów zachęcamy do podjęcia decyzji o konsolidacji pożyczek z innych banków i instytucji kredytowych oraz przekształcenia ich w jedną Mini Ratkę z naszej oferty. PKO Bank Polski proponuje  pożyczki w atrakcyjnej cenie – z RRSO 3,46 proc. Połączenie kredytów pozwala na ustalenie jednej, często niższej raty. Zamiast pamiętać o kilku różnych przelewach, spłacamy tylko jedno zobowiązanie dzięki czemu łatwiej można kontrolować budżet domowy –  mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa – to pierwsza kampania produktu zbudowana na nowej platformie komunikacji. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie.

– Przygotowana kreacja, w której pokazujemy, że teraz jest dobry czas na podejmowanie decyzji, stanowi pierwszą odsłonę kampanii produktowej PKO Banku Polskiego w nowej platformie komunikacji – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Bagiński, producentem wykonawczym – Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Podziel się: