Our People Round The World 2. Rekord akcji charytatywnej eurobanku

100 tys. zł od eurobanku podzielą między sobą Fundacja Mam Marzenie oraz Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. To rezultat drugiej edycji akcji „Our People Round The World”.

Pracownicy eurobanku zakończyli właśnie rywalizację w ramach kampanii „Our People Round The World 2”. Przez ostatnich 45 dni uprawiali dyscypliny sportu związane z pokonywaniem dystansu (np. bieganie, jazda na rowerze), a eurobank odkładał 1 zł za każdy przebyty kilometr. Zgromadzone w ten sposób środki zostaną przeznaczone na cele charytatywne.

Zainteresowanie akcją oraz zaangażowanie pracowników przerosły początkowe oczekiwania. Założeniem przedsięwzięcia było pokonanie 80,1 tys. km, czyli dystansu dwukrotnie dłuższego niż równik. Ostatecznie pracownicy przebili granicę 100 tys. km. Tym samym eurobank przeznaczy na cele dobroczynne 100 tys. zł, a więc maksymalną kwotę, która została przewidziana w Regulaminie akcji.

Dokładnie 51% tej sumy trafi do Fundacji Mam Marzenie pomagającej chorym dzieciom, a 49% na konto Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Taki podział środków to wynik wewnętrznego głosowania wśród pracowników eurobanku.

W rywalizacji „Our People Round The World 2” wzięło udział w sumie ponad 600 pracowników eurobanku. Kilometry były gromadzone przy użyciu zewnętrznej aplikacji. Trasa rywalizacji symbolicznie przebiegała z Wrocławia (tu eurobank ma siedzibę) przez najpiękniejsze zakątki Ziemi, m.in. Wielki Mur Chiński i Wyspę Wielkanocną. Postępy akcji i pokonany dystans można było na bieżąco śledzić na stronie akcji: www.ourpeople.pl.

Poniżej prezentujemy najważniejsze liczby związane z tegoroczną edycją kampanii „Our People”:

Liczba uczestników: 638

Średnia liczba kilometrów pokonanych przez uczestnika: 178

Rekordowa liczba kilometrów zdobytych przez uczestnika: 3.333,33

Liczba spalonych kalorii: 5 mln

eurobank po raz pierwszy zorganizował dla pracowników akcję „Our People Round The World” w 2017 r. Wówczas wzięło w niej udział ponad 500 osób, które pokonały w sumie ponad 55 tys. km. W rezultacie eurobank przekazał na konto Fundacji Mam Marzenie 55,4 tys. zł, a pracownicy eurobanku wzięli udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

Akcja „Our People Round The World” w ubiegłym roku została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce 2017 roku. Taką decyzję podjęło jury prestiżowego konkursu Złote Spinacze. eurobank został wyróżniony Brązowym Spinaczem.

Podziel się: