Dwa pierwsze miejsca dla wydawnictw PKO Banku Polskiego w konkursie Agape!

  • Brawo Bank AR i magazyn Nasz Bank nagrodzone

  • Projekty wydawnicze PKO Banku Polskiego zdobywają kolejne nagrody w prestiżowych konkursach komunikacji marketingowej

Edukacyjny kwartalnik dla najmłodszych Brawo Bank w wersji rozszerzonej rzeczywistości AR i drukowany magazyn dla pracowników Nasz Bank z wydaniem specjalnym Strategia 2020 – zdobyły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w tegorocznym konkursie biuletynów firmowych agencji Agape. To kolejne wyróżnienie dla działań komunikacyjnych PKO Banku Polskiego.

Wydawnictwa PKO Banku Polskiego w konkursie agencji Agape zostały wyróżnione w dwóch kategoriach: na najlepszy biuletyn zewnętrzny elektroniczny oraz projekt jednorazowy biuletyn drukowany. Oceniając zgłoszenia jury brało pod uwagę cele, adresata i wizerunek. A także język, redakcję tekstów, atrakcyjność wizualną i zastosowanie innowacyjnych rozwiązań.

PKO Bank Polski jest liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych opartej na rozwiązaniach najnowszej generacji, skutecznej metodologii i innowacyjnych produktach. Jednym z nich jest zwycięska aplikacja „Brawo Bank AR”, której jury przyznało 194,8 punkty na 200 możliwych. Dzięki technologii AR czytelnicy „Brawo Banku” mają dostęp do artykułów oraz gier i łamigłówek w wersji trójwymiarowej. Aplikacja jest odsłoną wydawanego przez Bank od 6 lat poradnika ekonomicznego dla najmłodszych „Brawo Bank”, dołączanego do magazynu dla klientów „Bankomania” dostępnego również w wersji portalowej www.bankomania.pkobp.pl

W komunikacji do pracowników PKO Bank Polski stawia na nowoczesność i transparentność doskonaląc wewnętrzne narzędzia. Jednym z nich jest magazyn dla pracowników „Nasz Bank” (wydawany również w wersji elektronicznej). W tym roku przygotowany został specjalny numer poświęcony Strategii 2020 „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”, który przygotowali pracownicy biorący udział w jej wdrożeniu. Magazyn opisując kluczowe projekty, przybliżył pracownikom założenia strategii i zaangażował ich w proces rozwoju Banku. Jury konkury za przygotowanie magazynu przyznało 141,6 punktów.

Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. W tym roku projekty PR-owe Banku zostały wyróżnione także w rywalizacji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. „Złotą Szpaltę” otrzymał projekt #zkopyta za kampanię social media wydarzenia Cavaliada Warszawa 2017 oraz program PKO Bank Polski Biegajmy Razem.

Podziel się: