Płać swobodnie, gdziekolwiek jesteś – ruszyła kampania reklamowa Kantoru Walutowego Alior Banku

Alior Bank rozpoczął kampanię reklamową odświeżonego niedawno Kantoru Walutowego. Zachęca w niej do testowania usług podczas podróży i doświadczania swobody w płaceniu za granicą. Kampania online obejmuje działania zasięgowe, m.in. strony główne portali horyzontalnych, kontekstowe – banery oraz artykuły na stronach o podróżach zagranicznych, a także działania performancowe – mailingi, promocję aplikacji mobilnej oraz media społecznościowe. Dodatkowo do udział w kampanii zostali zaangażowani znani influencerzy podróżniczy.

Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (Tasteaway) oraz Kasia Ciejka-Bogaczyńska (Travelicious) przetestują aplikację walutową Alior Banku i sprawdzą jej funkcjonalność w nieoczywistych sytuacjach podczas zagranicznych wyjazdów. Akcja promuje szczególnie trzy kierunki wypraw – Amerykę Północną, Azję i Europę. Przekaz kampanii jest jasny i spójny: płać swobodnie, gdziekolwiek jesteś i ciesz się podróżowaniem bez zbędnych zmartwień. Oprócz wsparcia blogerów działania promocyjne pojawią się także w mediach społecznościowych.

W naszej komunikacji podkreślamy korzyści, jakie zyskuje użytkownik Kantoru Walutowego podczas zagranicznych podróży. Może swobodnie płacić za zakupy za granicą, opłacić hotel, wyciągnąć gotówkę z bankomatu czy wykonać szybki przelew walutowy. Klient może cieszyć się podróżą, bez troski  o finanse – podkreśla Tomasz Dośpiał, Dyrektor Działu Walutowych Platform Transakcyjnych Alior Banku.

Kantor Walutowy Alior Banku to 0 zł za rejestrację i rachunki walutowe, wymiana walut po atrakcyjnych kursach 24h/7 dni w tygodniu oraz możliwość odbioru gotówki w oddziale prowadzącym obsługę kasową. Oferowana przez kantor Karta Wielowalutowa umożliwia płatności stacjonarne i internetowe w blisko 160 walutach, a także wypłaty w bankomatach na całym świecie. Aplikacja mobilna Kantoru Walutowego dostępna na telefony z systemem Android i iOS pozwala podczas podróży monitorować stan rachunków i wydatków, a w razie potrzeby szybko wymienić potrzebne środki.

Dodatkowo użyteczne są również funkcjonalnościami dostępne w kantorze tj. prośba o przelew, którą można wysłać do znajomych bez konieczności podawania długiego numeru rachunku bankowego czy też podział płatności – funkcjonalność pozwalająca  na podział rachunku np. za kolację pomiędzy uczestników podróży.

W ramach akcji reklamowej Alior Bank organizuje również konkurs. Użytkownicy Kantoru Walutowego i posiadacze karty wielowalutowej, którzy odpowiedzą na pytanie: jaką najbardziej nietypową rzecz kupili za granicą i dlaczego, mogą wygrać pieniądze na podróż marzeń.

Kampania promująca Kantor Walutowy przygotowywana jest we współpracy z agencją Infiniti i Domem Mediowym METS.

Informacje o konkursie: www.aliorbank.pl/LP/kantor-konkurs.html.
Szczegółowe informacje o usłudze dostępne są na www.kantor.aliorbank.pl.