Raport Roczny ERGO Hestii zwycięża w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2018

Nieszablonowy Raport Roczny Grupy ERGO Hestia został oceniony jako najlepsza publikacja w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2018. Nominowane do nagrody były również magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii.

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2017 pt. „Poznanie” zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany. Członkini jury, Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape, tak podsumowała głosowanie: – W kategoriach biuletynów elektronicznych nie było projektów znacznie wyróżniających się pod względem atrakcyjności graficznej. Większość prezentowała dobry i średni poziom, choć te lepsze przeważały w kategorii zewnętrznej. Ciekawym i zupełnie odmiennym od swoich konkurentów w tej kategorii był biuletyn firmy ERGO Hestia, który należy traktować raczej jako katalog sztuki współczesnej.

 Cieszymy się, że połączenie komunikacji biznesowej z naszą aktywnością w obszarze sztuki spotyka się z uznaniem – mówi Arkadiusz Bruliński, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia. Raporty roczne EGRO Hestii zawsze zaskakują odbiorców nieszablonowym pomysłem, proponując refleksję nad starannie wybranym motywem przewodnim. Prezentacja wyników finansowych stanowi dla nas tylko pretekst, żeby o firmie powiedzieć dużo więcej, w oryginalny sposób. Od 4 lat raporty ERGO Hestii powstają we współpracy z młodymi artystami – laureatami Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia wręczanej w organizowanym od 17 lat konkursie Artystyczna Podróż Hestii. Zapraszamy twórców do przyjrzenia się działalności firmy i jej otoczeniu oraz do poznania jej pracowników. Otwartość, wrażliwość i oczywisty dystans młodych ludzi naznaczają tę konfrontację. Autorką koncepcji artystycznej ostatniego raportu za pt. „Poznanie” jest Agnieszka Mastalerz. W 2017 roku przeglądamy się w lustrze naszych marzeń, pragnień i snów, żeby dostrzec, że nie istnieje jednowymiarowy obraz tak zwanego człowieka korporacji. Artystka wybrała bowiem sny i myśli pracowników jako pretekst, by opowiedzieć o firmie coś więcej. Przebieg jej artystycznego eksperymentu ujawnił całe spektrum wspólnych wartości, którymi firma żyje, pozwolił opowiedzieć o tym, kim jesteśmy i kim chcielibyśmy być, wytyczył nowe obszary, wskazując na to, co nienamacalne i niewidoczne dla oka – dodaje Arkadiusz Bruliński.

Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing, wskazała kategorię Projektów Jednorazowych Korporacyjnych Drukowanych jako najciekawszą:  Oceniając tegoroczne prace konkursowe pod względem języka i redakcji ich treści, nabrałam wiary w sprawczą moc Konkursu Biuletynów Firmowych. Tegoroczne prace są w tej materii naprawdę lepsze! Szczególnie ciekawa wydała mi się kategoria Drukowanych jednorazowych projektów korporacyjnych i w niej oceniłam prace najlepiej. Język jest zdecydowanie bardziej przejrzysty, a zarazem stosowny do branży publikacji i mniej sztampowy.

Do nagród w innych kategoriach nominowane były również magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii.

„Strefa Agenta”, która otrzymała nominację w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Drukowany to magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym sprzedającym ubezpieczenia ERGO Hestii. Magazyn tworzony jest w oparciu o ekspercką wiedzę pracowników firmy. Autorzy w prosty i przystępny sposób przybliżają partnerom biznesowym firmy zawiłości prawne, zmiany na rynku ubezpieczeń, wiedzę merytoryczną o ubezpieczeniach oraz radzą, w jaki sposób zwiększyć efektywność działań biznesowych. Sami agenci w ramach numeru opowiadają o szkoleniach, spotkaniach, ale także recenzują nowe rozwiązania wprowadzane przez ERGO Hestię.

„Spacerownik Artystyczny”, który zdobył nominację w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Elektroniczny to wyjątkowa publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii (APH), przygotowana z myślą o szerokiej publiczności – pracownikach, klientach i partnerach biznesowych ERGO Hestii oraz ich rodzinach i przyjaciołach, wszystkich, którzy są ciekawi świata i sztuki. Jest wydawany co miesiąc po to, żeby na bieżąco informować o wybranych, najciekawszych wystawach w muzeach i galeriach w Polsce i na świecie, cenionych artystach oraz najważniejszych wydarzeniach w artystycznych kuluarach, aby zachęcić do spędzania wolnego czasu w otoczeniu sztuki.  Oryginalna oprawa graficzna sprawia, że sam „Spacerownik” jest małym dziełem sztuki.  Dodatkowo, do każdego grudniowego wydania dołączany jest „Poradnik świąteczny APH”, który  informuje co warto zobaczyć w galeriach w tym szczególnym okresie w roku oraz gdzie kupić wyjątkowe artystyczne prezenty.

Wyniki Konkursu zostały ogłoszone 2 października.

Podziel się: