Rodzina sprawdza się w działaniu! – nowa kampania PKO Banku Polskiego

  • Do 27 czerwca trwa internetowa i telewizyjna kampania reklamowa PKO Banku Polskiego promująca konta osobiste dla całej rodziny.
  • Koncepcja nowej kampanii opiera się na rodzinie, która sprawdza się w działaniu dzięki korzystaniu z różnych kont w jednym banku.
  • W ramach działań promowane są: PKO Konto za Zero, PKO Konto Dziecka z oferty PKO Junior oraz PKO Konto Pierwsze.

Nowa kampania PKO Banku Polskiego przebiega pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. Kampania promuje konta dla całej rodziny – PKO Konto Dziecka dla dzieci do 13. roku życia, PKO Konto Pierwsze dla osób w wieku 13-18 lat oraz PKO Konto za Zero dla klientów powyżej 18. roku życia. W spotach pokazani są członkowie rodziny, którzy wzajemnie uzupełniają się w działaniu dzięki posiadaniu różnych rachunków osobistych w PKO Banku Polskim. Kampania w internecie potrwa do 27 czerwca 2021 roku.

– W kampanii przede wszystkimi chcemy pokazać jak wygodne jest posiadanie kont dla całej rodziny w jednym banku. Mamy tatę realizującego przelew z poziomu aplikacji za pomocą komunikatu głosowego, mamę chwalącą szybkość przelewu na telefon BLIK, nastoletnią córkę płacącą kurierowi smartfonem oraz młodszego syna korzystającego samodzielnie z aplikacji PKO Junior zamiast tradycyjnej świnki skarbonki. Wszystkie zaprezentowane konta są bezpłatne i poprawiają komfort członków rodziny, ponieważ przelane środki są dostępne od razu na rachunku odbiorcy. Wszystko dzięki temu, że każdy ma swoje konto osobiste w jednym banku.

– podkreśla Marek Kozłowski, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej

Działania reklamowe potrwają do 27 czerwca i obejmują internet i telewizję. Za pomysł kreatywny i przygotowanie materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Artegence, a za produkcję spotów – dom produkcyjny House Media.
W związku z trwającą kampanią bank oferuje osobom zakładającym PKO Konto za Zero oraz PKO Konto Dziecka i PKO Konto Pierwsze kody elektroniczne do wykorzystania na Allegro. W sumie w promocji można otrzymać do 350 zł. Szczegóły na stronie internetowej: www.pkobp.pl/sprawdzasie .
Wszystkie konta zaprezentowane w spocie reklamowym są bezpłatne i każdemu z nich przypisana jest wygodna i intuicyjna aplikacja mobilna. PKO Konto Dziecka jest elementem kompleksowej oferty finansowo-edukacyjnej PKO Junior. Dziecko może zarządzać swoim kontem i oszczędnościami przez serwis internetowy PKO Junior i aplikację mobilną PKO Junior. Dzięki tym narzędziom dziecko uczy się stawiać pierwsze kroki w bankowości pod okiem dorosłych: sprawdza stan swoich środków, inicjuje polecenia przelewu, zakłada wirtualne skarbonki i określa cel, na jaki zbiera pieniądze, korzysta z kalkulatora, który pozwala obliczyć, ile potencjalnie można zaoszczędzić uwzględniając wysokość i regularność wpłat.
PKO Konto Pierwsze to oferta skierowana dla osób w wieku od 13 do 18 lat. Młodzież na co dzień korzysta z nowych technologii, dlatego rachunek obsługiwany jest całkowicie przez internet i aplikację mobilną. Dzięki aplikacji można wygodnie np. sprawdzić stan swojego konta lub płacić w sklepach i internecie za pomocą BLIKA. Z PKO Konta Pierwszego można korzystać bez opłat – prowadzenie rachunku oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i zagranicą są bezpłatne.   Rodzic, który również jest klientem PKO Banku Polskiego ma wgląd w swoim systemie bankowości internetowej iPKO do transakcji realizowanych przez dziecko. Do konta wydawana jest karta debetowa z funkcją wielowalutową. Ponadto można zamówić kartę do konta z wybranym wizerunkiem z galerii kart PKO w tym Galerii Oficjalnych Kart Ekstraklasy. Zdecydowana większość kart wydanych dla osób korzystających z PKO Konta Pierwszego jest aktywna płatniczo. Klienci z tej grupy wiekowej częściej preferują płatności bezgotówkowe w sklepach i internecie – jedynie co czwarta karta wykorzystywana jest do wypłaty gotówki.
Dla dorosłych klientów PKO Bank Polski oferuje PKO Konto za Zero. Główne zalety to: bezwarunkowo darmowe prowadzenie konta, bezpłatna karta debetowa z funkcją wielowalutową (przy 5 transakcjach bezgotówkowych miesięcznie kartą lub BLIKIEM), bezpłatne wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce, bezpłatne wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów za granicą. Jak w przypadku wszystkich kont PKO Banku Polskiego, klienci mają dostęp do aplikacji mobilnej oraz bankowości elektronicznej z szerokim zakresem usług, w tym e-administracji. W serwisie iPKO można m.in. złożyć wniosek o dowód osobisty czy prawo jazdy. Funkcja wielowalutowa kart debetowych jest dostępna dla 10 walut, w których rachunki można podłączyć jednocześnie do jednej karty wydanej do konta. Płacąc za granicą lub w Internecie unikamy opłat za przewalutowanie. Kupno walut w kantorze internetowym w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie iPKO, pozwala dodatkowo zaoszczędzić, jeśli klient korzysta z powiadomień o korzystnym kursie waluty.
Ostatnie miesiące to dla PKO Banku Polskiego okres intensywnego rozwoju usług cyfrowych, wspomagających klientów w codziennym bankowaniu. Klienci mogą korzystać z usługi wideodoradcy, czyli spotkania online z doradcą. Od kwietnia klienci indywidualni i firmowi umówią rozmowę telefoniczną lub wideorozmowę z doradcą poprzez stronę internetową PKO Banku Polskiego, bez konieczności wizyty w oddziale lub kontaktu z infolinią. W serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO systematycznie pojawiają się nowe funkcje. Liczba interakcji klientów w aplikacji wyniosła w 2020 roku 3,8 mld i jest to wzrost o 46 proc. (plus 1,2 mld interakcji) w porównaniu z 2019 r. Podobnie z serwisem transakcyjnym iPKO, z którego aktywnie, przynajmniej raz w miesiącu korzystało niemal 160 tys. więcej klientów w 2020 roku w porównaniu do roku poprzedniego. Wizyty w oddziale nie są już jedynym sposobem kontaktu z bankiem również wśród klientów powyżej 60. roku życia – liczba użytkowników aplikacji mobilnej IKO w tej grupie wiekowej wzrosła w ciągu roku aż o 35 proc. Oprócz możliwości skorzystania z porady wideodoradcy, klienci mogą złożyć dokumenty z kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir, otworzyć konto „na selfie” czy założyć rachunek inwestycyjny w serwisie iPKO.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski
Poprzedni artykułFintech bunq jako pierwszy w Europie udostępnia funkcję Mastercard True Name, aby wesprzeć osoby transpłciowe i niebinarne
Następny artykułZintegrowana usługa windykacji w ING Księgowość