Rusza kampania edukacyjna Dobre Cele. Bank BNP Paribas wspiera zaangażowanie na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju

24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm będących partnerami Kampanii 17 Celów, do których zalicza się Bank BNP Paribas.

Badanie przeprowadzone wiosną bieżącego roku przez Research Collective na zlecenie CSR Consulting oraz Banku BNP Paribas pokazało, że aby zacząć działać na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju, Polacy potrzebują wiedzy. Odpowiedzią jest kampania edukacyjna Dobre Cele, w ramach której powstanie szereg materiałów dotyczących działań, jakie każdy z nas może podjąć, aby przybliżać realizację Agendy 2030. Kampanię rozpocznie konferencja online „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele”, która odbędzie się w piątek 24 września w godz. 10:00-13:00.

Podczas wydarzenia, kampanię edukacyjną zainaugurują Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Główny Urząd Statystyczny i Federacja Konsumentów. W Światowym Dniu Działania wezmą też udział przedstawiciele samorządów, którzy opowiedzą o inicjatywach, jakie podejmują na rzecz klimatu. Swoje działania przedstawią partnerskie organizacje pozarządowe. Nie zabraknie także partnerów Kampanii 17 Celów reprezentujących świat biznesu. Bank BNP Paribas reprezentować będzie Maria Krawczyńska, Dyrektorka Biura CSR i Zrównoważonego Rozwoju, która opowie, jak prowadzić kampanię konsumencką.

– Jesteśmy przekonani, że nie tylko instytucje finansowe, ale szeroko biznes ma obowiązek angażować się na rzecz lepszej przyszłości nas wszystkich. W Banku BNP Paribas Cele Zrównoważonego Rozwoju traktujemy jako szereg wyzwań wymagających najpilniejszych działań. Ich realizację uwzględniamy zarówno w działalności biznesowej, jak i w relacjach z otoczeniem. Wierzymy, że dzieląc się doświadczeniem i angażując naszych Klientów oraz partnerów biznesowych, możemy się wzajemnie mobilizować i inspirować, a przez to przyczyniać do realnych zmian  – mówi Maria Krawczyńska, Dyrektorka Biura CSR i Zrównoważonego Rozwoju w Banku BNP Paribas.

Bank BNP Paribas od 2017 roku jest partnerem Agendy 2030, przyjętej przez państwa członkowskie ONZ w 2015 roku. Bank wspiera realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju poprzez realizację Strategii CSR i Zrównoważonego Rozwoju. Bank kieruje się przekonaniem, że dla sukcesu Agendy 2030 niezbędne jest realizowanie Celu 17. (Partnerstwa na rzecz celów). Dlatego aktywnie podejmuje międzysektorową współpracę na rzecz zrównoważonego rozwoju, czego przykładem jest m.in. partnerstwo z Kampanią 17 Celów, nawiązane wiosną br.

Informacje na temat działań Banku BNP Paribas wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju znajdują się na stronie: www.razemzmieniamy.pl.

Agenda konferencji „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele” i rejestracja na wydarzenie dostępne są pod adresem: https://kampania17celow.pl/wydarzenia/swiatowy-dzien-dzialania-2021. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na Facebooku:   https://www.facebook.com/events/1070535867109009.

ŹRÓDŁOBank BNP Paribas
Poprzedni artykułŚwięto sztuki współczesnej już 30 września w Warszawie
Następny artykułVisa rozgrzewa emocje związane z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi wspólnie z Grupą BPS