Sigma Bis zajmie się obsługą mediową PZU

Dom mediowy Sigma Bis od września rozpoczyna obsługę mediową PZU. Powierzenie Sigmie Bis obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen i PZU.

Współpraca PZU z Sigma Bis zwiększy efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynie na synergię działań największych polskich Spółek. Sigma Bis na rzecz PZU zajmie się między innymi planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii.  Ponadto Sigma Bis będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. PZU ma w nim 34 procent udziałów, a PKN Orlen 66 procent. Oprócz obsługi PKN Orlen i PZU, dom mediowy obsługuje także innych klientów.

ŹRÓDŁOPZU
Poprzedni artykułPZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Następny artykułEstonia i Łotwa dołączyły do Funduszu Trójmorza