Startuje kampania „Konta Przekorzystnego” Banku Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. zaczyna kolejną odsłonę kampanii „Docenisz różnicę”. W roli głównej rodzina, która korzysta z „Konta Przekorzystnego” – nowego podstawowego rachunku Banku Pekao S.A. Za koncept kampanii odpowiedzialna jest grupa McCANN.

9 lutego 2018 r. Bank Pekao S.A. rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Docenisz różnicę”. Jest ona kontynuacją kampanii, która emitowana była na przełomie grudnia 2017 i stycznia br. Tym razem Bank Pekao SA promuje nowe „Konto Przekorzystne”. Bohaterowie reklamy – rodzina z dziećmi wspólnie spędzają czas: robią zakupy, bawią się, spotykają z przyjaciółmi. Każda ze scen zbudowana jest w taki sposób, aby  pokazać korzyści, jakie płyną z posiadania „Konta Przekorzystnego” w Banku Pekao S.A.

– Stworzyliśmy produkt – Konto Przekorzystne, które odpowiada na znakomitą część potrzeb klientów indywidualnych. Taki produkt  zasługuje na kampanię reklamową na najwyższym poziomie. Jestem przekonana, że nie tyle kampania reklamowa, ale przede wszystkim nasza oferta  zostanie zauważona przez  klientów – mówi Beata Nanasik, Dyrektor Zarządzająca Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań Banku Pekao.

„Konto Przekorzystne” to podstawowy rachunek Banku Pekao, w ramach którego oferowany jest pełny pakiet produktów i usług bankowych: wysoko oprocentowane Konto Oszczędnościowe, karta wielowalutowa, bezpłatne rachunki walutowe, nowoczesna bankowość mobilna PeoPay, specjalny moneyback, a także zwrot na zakup polisy OC w PZU. To wszystko klient otrzymuje w ramach prostej, dwustronicowej umowy. Po spełnieniu kilku warunków obsługa Konta Przekorzystnego jest całkowicie bezpłatna. Klienci do 26 roku życia bezwarunkowo otrzymują bezpłatnie cały pakiet produktów w ramach „Konta Przekorzystnego”.

– W naszej kampanii doceniamy rodzinę i wspólnie spędzany czas. Nasi bohaterowie dbają o siebie, sprawiają sobie małe i większe niespodzianki, cieszą się z korzyści, które uzyskują dzięki posiadaniu naszego konta – mówi Agnieszka Wilczyńska, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A.

Za koncept kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup, a spot wyreżyserował Marek Dawid. Za zakup mediów offline’owych odpowiada Mediacom, on-line’owych – Sales&More, Social Media – The Digitals. Kampania bazuje na trzech wersjach spotów 30-sekundowych oraz na wersjach do digitalu (60, 15, 5 sek.). Poza telewizją i internetem będą też wykorzystywane materiały BTL w oddziałach Banku Pekao S.A.

Podziel się: