Szybka likwidacja w PZU w momencie szkód masowych

Coraz częściej w Polsce dochodzi do nagłych zjawisk pogodowych. Deszcz nawalny, lokalnie występujące trąby powietrzne czy gwałtowne burze potrafią zniszczyć dobytek życia. Dlatego warto o tym pomyśleć i odpowiednio się zabezpieczyć na wypadek strat powstałych w wyniku niespodziewanych zjawisk atmosferycznych.

Chociaż lato mamy już niemalże za sobą, synoptycy przestrzegają, że to nie koniec gwałtownych zmian atmosferycznych.  Pogoda wciąż może stwarzać zagrożenia dlatego warto na bieżąco śledzić ostrzeżenia Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej. Co zrobić, aby zadbać o bezpieczeństwo swoje i swojego dobytku?

Grunt to dobre przygotowanie. Pamiętajmy, aby przed wichurą usunąć z okien i balkonów donice z kwiatami i inne przedmioty, które może porwać wiatr. Natomiast w trakcie burzy odłączyć od źródła prądu wszelkie urządzenia elektryczne jeśli nie mamy zainstalowanej ochrony przepięciowej np.: komputer, telewizor, lodówkę itp. Dokładnie domknąć wszystkie drzwi i okna oraz trzymać się z dala od otwartych przestrzeni, drzew i słupów linii energetycznych.

Więcej na temat tego jak zachowywać się w trakcie burzy możecie znaleźć na stronie dajemyrade.pl

Warto również pomyśleć o ubezpieczeniu posiadanego dobytku i zabezpieczyć się na wypadek nagłych zmian pogodowych takich jak podtopienia czy huragany. Polisa PZU Dom gwarantuje szeroki zakres ochrony majątku.

Żaden klient PZU poszkodowany przez burze, nawałnice, wichury nie zostanie bez pomocy. W razie wystąpienia gwałtownych zjawisk pogodowych, a w następstwie szkód masowych PZU uruchamia szybką ścieżkę obsługi zgłoszeń. Wypłata odszkodowania jest możliwa już w jeden dzień. To bardzo proste.

Prosimy, aby Klienci PZU, których domy zostaną uszkodzone starali się minimalizować straty po żywiole i zapobiegali powiększaniu się szkód. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy, przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia np. w miarę możliwości prowizorycznie zabezpieczając dach.
Dostępne kanały zgłaszania szkód:

  • Zachęcamy naszych klientów do skorzystania z pomocy Mobilnych Ekspertów PZU i Mobilnego Biura PZU Pomoc.
  • Uruchomiliśmy infolinię dla poszkodowanych. 50-ciu konsultantów czeka na zgłoszenia pod nr 801 102 102 wybierz 0.
  • Szkody można zgłaszać również przez Internet tj. zgloszenie.pzu.pl