Wspieramy firmy od startu! – najnowsza kampania PKO Banku Polskiego dla firm

  • 16 kwietnia startuje kampania PKO Banku Polskiego skierowana do osób rozpoczynających działalność gospodarczą. 

  • To druga kampania produktowa przygotowana w nowej platformie komunikacji banku „Kluczowe decyzje”.

  • Grupa PKO zapewnia przedsiębiorcom dopasowaną do potrzeb ofertę finansowania już od 1 dnia prowadzenia firmy – Pożyczkę i Leasing na Start.

Nowa kampania PKO Banku Polskiego skierowana jest do osób rozpoczynających przygodę z własnym biznesem. Dla początkującego przedsiębiorcy kluczowa jest oferta finansowania, dzięki której pierwsze miesiące prowadzenia firmy mogą stać się łatwiejsze. W odpowiedzi na te potrzeby  PKO Bank Polski wspólnie z PKO Leasing w nowej kampanii reklamowej zachęca przedsiębiorców do skorzystania z atrakcyjnej oferty: Pożyczki na Start do 100 tys. zł na dowolny cel oraz leasingu do 120 tys. zł na pojazdy do 3,5t!

– Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom osób rozpoczynających działalność i przygotować prostą ofertę finansową, która ułatwi im start w biznesie. Pożyczka na Start to szybki sposób na uzyskanie nawet do 100 tys. zł na założenie i rozwój firmy. To realne wsparcie, dzięki któremu zwiększamy szansę na sukces nowego przedsięwzięcia. Jako bank chcemy towarzyszyć naszym klientom w nowych wyzwaniach i dawać najlepsze na rynku rozwiązania finansowe  – podkreśla Anna Podgórska, p.o. dyrektora Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Pożyczka na Start posiada cechy szczególnie cenione przez młodych przedsiębiorców: łatwość i szybkość w pozyskaniu pieniędzy, elastyczność produktu w spłacie oraz wydatkowaniu środków. Maksymalny okres kredytowania to 60 miesięcy, a maksymalna kwota – 100 tys. zł. Klient sam decyduje o dogodnej dla siebie formie spłaty: do wyboru ma raty równe lub malejące, a podczas trwania umowy może skorzystać m.in. z „wakacji kredytowych”. Dodatkowo po 12 miesiącach klient ma możliwość jednorazowego obniżenia marży o 1 punkt procentowy. Firmy mogą skorzystać z gwarancji BGK w ramach programu gwarancji de minimis do 60% wartości udzielonej pożyczki oraz z ubezpieczenia spłaty rat na wypadek czasowej niezdolności lub przestoju w działalności gospodarczej.

Wspólnie z bankiem ofertę finansowania nowych firm udostępnia również PKO Leasing. Dzięki produktowi Leasing na Start także nowo założone przedsiębiorstwa mogą uzyskać finansowanie nawet do 120 tys. zł na nowe lub używane auto. Dodatkowo, możliwe jest sfinansowanie komputerów i telefonów do wartości 10 tys. zł. Leasing na Start dostępny jest zarówno w oddziałach PKO Leasing, jak i placówkach banku.

– Dla wielu osób pomysł na założenie firmy to kluczowa, życiowa decyzja. Oferta finansowania od pierwszego dnia działalności to nie tylko szansa na pozyskanie niezbędnych narzędzi do pracy. To również okazja, żeby wyprzedzić konkurencję już na starcie. Mamy nadzieję, że oferta finansowania leasingiem, tak popularna w Polsce, w szczególności wśród małych i średnich firm, znajdzie uznanie również wśród osób, które dopiero zaczynają przygodę z prowadzeniem firmy – mówi Anna Wiśniewska, Dyrektor Departamentu Produktów i Procesów PKO Leasing.

Kampania przygotowana została w nowej platformie komunikacji, podkreślającej znaczenie banku w podejmowaniu kluczowych decyzji. Bohater spotu postanawia porzucić dotychczasową pracę w korporacji i uruchomić własny biznes związany z hodowlą alpak. Od tego momentu rozpoczyna przygodę z własną firmą, która skutkuje koniecznością podjęcia kolejnych kluczowych decyzji: zakupu maszyn produkcyjnych oraz auta – wszystko sfinansowane za pomocą szybkiej Pożyczki na Start i Leasingu na Start już od 1 dnia działalności.

Spoty będą emitowane w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona będzie kampania w internecie i prasie. Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa, natomiast banery reklamowe w internecie zostały opracowane przez agencję Artegence. Media zaplanował i zakupił Havas Media Group.

Otwieranie firmy w kilka minut
PKO Bank Polski wspiera młodych przedsiębiorców już na etapie zakładania działalności gospodarczej. Jako pierwszy wprowadził nowatorską usługę rejestracji nowej firmy w CEIDG  z możliwością jednoczesnego założenia konta firmowego przez bankowość elektroniczną iPKO. Proces ten jest całkowicie zdalny, a wypełnienie wniosku zajmuje kilka minut, co zdecydowanie oszczędza czas przedsiębiorcy. Dodatkowo podczas rejestracji swojej firmy klient jednocześnie wnioskuje o wpis do rejestru REGON, dokonuje zgłoszenia do naczelnika urzędu skarbowego (NIP) i zgłoszenia płatnika składek do ZUS. Potwierdzenie rejestracji firmy i założenie rachunku następuje przez Profil Zaufany.

Po założeniu działalności przedsiębiorca może korzystać również z innych udogodnień z zakresu e-administracji dostępnych w iPKO lub poprzez Profil Zaufany (eGO) – m.in. dostępu do PUE ZUS, zgłoszenia zbioru danych osobowych do GIODO, rejestracji kasy fiskalnej, dostępu do Portalu Podatkowego, zmiany danych firmy w CEIDG, zawieszenia i wznowienia działalności gospodarczej.

Kompleksowa oferta Grupy PKO dla biznesu
PKO Bank Polski wraz ze spółkami Grupy Kapitałowej obsługuje blisko pół miliona firm, rolników, wspólnot mieszkaniowych, deweloperów, zarządców nieruchomości i organizacji pozarządowych zapewniając kompleksową ofertę rachunków, usług bankowości elektronicznej iPKO oraz iPKO Biznes, internetową wymianę walut iPKO Dealer, lokaty, karty debetowe, obciążeniowe i kredytowe, terminale płatnicze, innowacyjny program lojalnościowy ZenCard, różne formy finansowania działalności: pożyczki, kredyty obrotowe i inwestycyjne, leasing operacyjny i finansowy wraz z atrakcyjną paletą ubezpieczeń i produktów dodatkowych, wynajem długoterminowy,  faktoring z regresem oraz bez regresu z ubezpieczeniem, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym. Średnio co 8 minut udzielany jest produkt kredytowy dla firm na średnią kwotę 186 tys. zł, a co 5 minut otwierany jest nowy rachunek lub lokata.

Podziel się: