„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor

ING i Visa zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali swoje pasje i robili swoje. Bo w życiu ważne jest, aby znaleźć własną „scenę”, aby robić na niej to, co kochamy. Takie motywacyjne przesłanie kieruje do nastolatków Viki Gabor, która na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.

Samodzielność i możliwość podejmowania decyzji są ważne aż dla 46% młodych ludzi, podobnie jak możliwość rozwijania swoich zainteresowań. Ponad połowa nastolatków (53%) lubi poznawać nowe rzeczy – nie boi się próbować tego, czego jeszcze nie zna*.

Viki Gabor – idolka nastolatków, głos młodego pokolenia i zwyciężczyni Eurowizji Junior 2019 – wie, jak nie poddawać się, odnaleźć swój talent i po prostu robić swoje na polskiej scenie muzycznej. Artystka inspiruje, dzieli się swoją pasją dlatego m.in. razem z ING i Visa zaprojektowała kartę do konta i złożyła na niej swój autograf. Karta jest dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17, tylko do końca grudnia 2021. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – kartę otrzyma za darmo, a w bankowości internetowej, po zalogowaniu, na nastolatków będzie czekała specjalna wiadomość od Viki.

Więcej o kampanii: www.ing.pl/viki

Konto Mobi dla młodych (13-17) oferuje narzędzia do nauki wydawania i oszczędzania:

  • kartę z własną grafiką – nastolatek może ją zaprojektować sam lub wybrać z galerii,
  • możliwość płacenia telefonem, zegarkiem lub kodem BLIK,
  • cele oszczędnościowe powiązane z kontem oszczędnościowym w Moim ING.

Rodzic może w każdej chwili wspomóc dziecko:

  • przelać potrzebną kwotę za pośrednictwem bezpłatnego przelewu na telefon,
  • zmienić limity dla płatności kartą w panelu rodzica,
  • w razie potrzeby zastrzec lub zablokować kartę.

Wsparciem są również powiadomienia push w aplikacji Moje ING, które informują rodzica o każdej transakcji na koncie dziecka.

Więcej o koncie Mobi

Partnerem kampanii jest Visa – jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread  i Starcom).

*źródło wyników: Raport Kantar dla ING, październik 2020

ŹRÓDŁOING Bank Śląski
Poprzedni artykułEuropejski rynek leasingu budzi się – wskazują na to wyniki I połowy 2021 r.
Następny artykułJesień bez poślizgu, czyli jak wybrać ubezpieczenie samochodu?