ING ma najlepsze spoty reklamowe

ING Bank Śląski po raz czwarty otrzymał statuetkę za najlepszy spot reklamowy w konkursie Złoty Bankier. W tegorocznej edycji internauci oraz eksperci docenili spot Kampania na rzecz czystego powietrza, w którym bank zachęcał Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza.

Jak podaje redakcja, „(…) bank wybija się ponad bankową sztampę i sięgając po raz kolejny po twarz Marka Kondrata, skupia się na tym, co jest dookoła, a nie w portfelu. (…) Śląski postanowił zepchnąć sam produkt na drugi plan – i to się opłaciło, bo samym klimatem spotu zdobył głosy internautów i kapituły konkursu.”

– To dla nas bardzo ważna nagroda, bo podjęliśmy temat, który dotyczy nas wszystkich. Chcieliśmy pokazać, że jeżeli każdy z osobna – na swoją miarę – zrobi coś na rzecz powietrza, na pozytywnym efekcie skorzystają wszyscy. Wierzymy, że nasz spot, oraz akcja #mojepowietrze, w której zachęcaliśmy Polaków do dzielenia się swoimi pomysłami na walkę ze smogiem – to dobry początek zmian na szerszą skalę. W końcu „Liczą się ludzie”, a to co nas łączy to powietrze – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim. 

Statuetki Złoty Bankier przyznano w tym roku po raz dziewiąty. Wręczane są przez portal Bankier.pl i dziennik Puls Biznesu. Ranking Złoty Bankier to największy w kraju projekt badawczy, który dotyczy poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania.

ŹRÓDŁOING Bank Śląski