Doskonały wynik PKO Banku Polskiego w Warsaw Corporate Film Festival

  • Spoty „Kluczowe decyzje” i „Dowiedz się, co Maciek musiał zanim założył PKO Konto dla Młodych” nagrodzone złotymi i srebrnymi statuetkami.
  • Aż 5 statuetek trafiło do PKO Banku Polskiego
  • Doceniono wartości artystyczne, klarowność, wiarygodność przekazu i jakość techniczną.

PKO Bank Polski zdobywcą pięciu nagród w konkursie Warsaw Corporate Film Festival. „Kluczowe decyzje” zdobyły pierwsze miejsce w kategoriach komunikacja marketingowa B2C i efekty specjalne oraz drugie za zdjęcia. Z kolei spot „Dowiedz się, co Maciek musiał zanim założył PKO Konto dla Młodych” był pierwszy w kategorii reżyseria i drugi w komunikacji marketingowej B2C.

W PKO Banku Polskim rozumiemy potrzeby Polaków i potrafimy na nie odpowiedzieć. Tak też prowadzimy komunikację z klientami. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, które pozawalają nam na kreować całe światy, co pokazuje nowa platforma komunikacji Banku.

– Spot „Kluczowe decyzje” wprowadził nową platformę komunikacji Banku będącego blisko ludzi w ważnych dla nich momentach i codziennych wyborach. Film łączy rodzinny przekaz z nowoczesną projekcją przyszłości. Przywołuje obrazy, które ich inspirują. Mówimy językiem w ich stylistyce i odwołujemy się do emocji, których chcą doświadczyć. Dzięki temu nasze kampanie na długo pozostają w ich sercach i umysłach – powiedział Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.

„Kluczowe decyzje” wyreżyserował nominowany do nagrody Oscara reżyser i animator, Tomasz Bagiński. Do tej pory reklamę obejrzało blisko 6,5 mln ludzi.

Spot „Dowiedz się, co Maciek musiał, zanim założył PKO Konto dla Młodych” wprowadził nową kampanię internetową Banku „Możesz wszystko, ale nie musisz”, skierowaną do młodych klientów. Kontent opiera się na autentyczności i relacjach bohatera – Macieja Musiała z grupą znajomych. Film wyreżyserował Mirosław Mamczur.

– Żeby móc komunikować się z młodymi, musimy być tam, gdzie oni – czyli w Internecie, mówić ich językiem. W tym roku zrealizowaliśmy kampanię internetową „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Poprzez zabawne sceny pokazujemy atuty produktu dla młodzieży, czyli PKO Konta dla Młodych. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która ma dobre produkty dla młodych oraz otwarcie i bezpośrednio komunikuje się z nimi – dodaje Marek Kozłowski.

Warsaw Corporate Film Festival to pierwszy w Polsce festiwal filmów korporacyjnych o zasięgu międzynarodowym podczas którego nagrodzono najlepsze filmy korporacyjne.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski