eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Pożyczki z premią”

14 stycznia 2019 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 31 marca br. „Pożyczkę z premią”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową z premią w wysokości 500 zł.

Felix, Vlad i Maciek – postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku – wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 11 stycznia br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z premią” – dostępnej dla nowych i obecnych klientów w kwocie netto od 15 000 do 120 000 zł (nieuwzględniającej salda aktywnych zobowiązań w Banku) na okres kredytowania minimum 48 miesięcy – jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 31 marca 2019 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej – eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

ŹRÓDŁOeurobank