W konkursie Power of Content Marketing Awards 2019, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING Bank Śląski otrzymał aż 11 nagród, w tym 10 złotych.
Cieszymy się, że jury doceniło wartościowe treści, które tworzymy dla klientów, wspierające edukację finansową, rozwój osobisty i przedsiębiorczość. Doceniono również nasze inicjatywy dla pracowników wzmacniające zaangażowanie i postawy proekologiczne. To dla nas bardzo ważne – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Nagrodzone inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego to:
ZŁOTO
- Kampania „Czy posiadanie stało się sensem życia?”: za pragmatyczny, przystępny i edukacyjny wymiar projektu, w kategorii „Content marketing finanse i ubezpieczenia”
- Gra edukacyjna Otwarte Karty: za zaprojektowanie skutecznego narzędzia pracy managera, w kategorii „Content marketing edukacja”
- Kampania „Love wielorazowe”: za uważne i odpowiedzialne kreowanie trendów wśród pracowników, w kategorii „Strategia content marketing dla pracowników”
- Publikacja Po prostu ING Culture Book: za kompletne i skoncentrowane na pracownikach podsumowanie kultury organizacji, w kategorii „Publikacja jednorazowa”
- Magazyn BAŚKA: za konsekwentnie wysoki poziom publikacji, w kategorii „Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egz.”
- Portal One Intranet ING Banku Śląskiego: za kompleksowe podejście i angażujący dialog, w kategorii „Portal dla pracowników”
- Społeczność ING: za zaktywizowanie społeczności, w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”
- Kampania Dobry Głos Dla Firm 2018: za mocny, kreatywny pomysł z odrobiną szaleństwa, w kategorii „kampania social mediowa jako autonomiczny projekt”
- Infografiki w Społeczności ING: za popkulturowe nawiązania, w kategorii „Infografika jako narzędzie komunikacji”
- Cykl video Prosto o pieniądzach: za przystępny język i kompleksowe podejście do edukacji o finansach, w kategorii „Marketingowa komunikacja video”
SREBRO
- Kampania #NajlepiejRobićSwoje: za zrozumienie i partnerskie podejście do grupy docelowej, w kategorii „Marketingowa komunikacja video”
Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie.
Więcej na: http://contentmarketingpolska.pl/pocma/laureaci-2019/