PKO Bank Polski na podium rankingów „Newsweeka” i „Forbesa”

PKO Bank Polski został wiceliderem kategorii Bankowość Hipoteczna, rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”. Natomiast w rankingu „Forbesa” na najlepszy bank dla firm, zajął 3. miejsce. Został doceniony za jakość obsługi klientów, wiedzę, zaangażowanie, kompetencje doradców oraz ich aktywność sprzedażową a także za konkurencyjną ofertę.

Rozwój przedsiębiorczości oraz satysfakcja klienta są elementami strategii PKO Banku Polskiego. Bank zapewnia szeroką gamę produktów finansowych oraz najwyższą jakość obsługi klientom z każdego segmentu. Tworzy elastyczną ofertę i systematycznie prowadzi badania satysfakcji klientów.

Nieustannie doskonalimy procesy, podnosimy umiejętności i wiedzę, wprowadzamy nowoczesne produkty i wdrażamy innowacyjne rozwiązania, tworzymy elastyczną ofertę aby zwiększać komfort korzystania z usług oraz budować trwałe relacje oparte na pozytywnych doświadczeniach naszych klientów. Również w cyfrowym świecie szukamy przestrzeni do umacniania długotrwałych relacji z klientami. Naszą przyszłość w rzeczywistości postdigitalnej widzimy jako połączenie rozwiązań cyfrowych z partnerskim kontaktem z klientem – mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski systematycznie podnosi jakość obsługi klientów, m.in. poprzez rozwój kompetencji pracowników, działania prowadzące do zwiększania innowacyjności w zakresie nowych produktów, rozwiązań finansowych oraz omnikanałowości.

Rankingi „Newsweeka” i „Forbesa” bazują na badaniu Kantar Polska, realizowanym metodą tajemniczego klienta. Audytorzy testowali banki zarówno podczas wizyt w placówkach jak i kontaktów przez infolinię i internet. W kategoriach, w których Bank znalazł się na podium premiowane były gównie kompetencje doradców, sprawność prowadzenia operacji, dociekliwość doradców w diagnozowaniu potrzeb klientów, sposób prezentacji oferty i jej atrakcyjność.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski,