- Wygodny zakup funduszy inwestycyjnych w aplikacji mobilnej i bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego
- Obsługa inwestycji uległa uproszczeniu
- Już 95 tys. klientów banku inwestuje w fundusze zdalnie – w minionym roku zainwestowali 4,6 mld zł
Zakup funduszy inwestycyjnych w kanałach zdalnych PKO Banku Polskiego jest teraz prostszy i wygodniejszy. Obsługa inwestycji stała się łatwiejsza dzięki skróceniu procesów zakupu i obsługi funduszy, większej przejrzystości kosztów związanych z inwestowaniem oraz prostym opisom poszczególnych funduszy. Już 95 tys. klientów banku korzysta z możliwości inwestowania online w fundusze – w minionym roku zainwestowali 4,6 mld zł.
– Inwestowanie w fundusze może być proste, choć wymaga udostępnienia klientom przyjaznego procesu opartego na zrozumiałej komunikacji. Podjęliśmy to wyzwanie wiedząc, że jego realizacja nie będzie łatwa. Uważnie wsłuchując się w opinie klientów, skoncentrowaliśmy się na usunięciu tych elementów, które mogły utrudniać korzystanie z kanałów zdalnych. W efekcie istotnie skróciliśmy procesy zakupu i obsługi funduszy inwestycyjnych oraz znacząco uprościliśmy język stosowany na każdym kroku. Wdrożone zmiany są elementem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju oferty produktów inwestycyjnych. W niedalekiej przyszłości nasi klienci będą mogli skorzystać z kolejnych udogodnień i nowych funkcji, które jeszcze bardziej ułatwią podejmowanie decyzji inwestycyjnych – mówi Rafał Madej, Dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych.