Klienci Toyota Leasing mogą już zarządzać umowami leasingu, najmu i KINTO ze smartfona

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich aspektów zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz usługą KINTO, niezależnie od miejsca i czasu.

 Dzięki nowej aplikacji, klienci mogą cieszyć się pełnym spektrum funkcji oferowanych przez Portal Klienta Toyota Leasing. To oznacza, że teraz można zarządzać umową leasingu, dostępem do faktur i płatnościami online, a także sprawdzać terminy umów bez konieczności kontaktowania się z infolinią, a nawet bez dostępu do komputera. W przypadku podróży za granicę, teraz wystarczy zalogować się odciskiem palca lub Face ID w nowej aplikacji i w kilka sekund uzyskać pozwolenie na wyjazd leasingowanym autem.

Funkcjonalności aplikacji obejmują:

  • Szybki dostęp do dokumentów: Klienci mogą łatwo przeglądać faktury, noty księgowe oraz dokonywać szybkich płatności online.
  • Podgląd umów i pojazdów: Aplikacja umożliwia śledzenie danych związanych z umowami oraz finansowanych pojazdami.
  • Złożenie dyspozycji: Klienci mogą wykonywać różne operacje związane z umowami, takie jak pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju czy zgoda na modyfikacje pojazdu.
  • Wykup pojazdu: Istnieje możliwość zgłoszenia zamiaru wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania.
  • Generowanie duplikatów faktur: Aplikacja umożliwia samodzielne generowanie potrzebnych dokumentów.

 

Biometria i płatności online

Dodatkowo, aplikacja Toyota Leasing Polska pozwala na logowanie za pomocą biometrii, takiej jak odcisk palca i Face ID. To zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody dla Klientów. Płatności online również są dostępne w aplikacji, umożliwiając błyskawiczne regulowanie zobowiązań finansowych z poziomu smartfona.

Aplikacja mobilna Portalu Klienta Toyota Leasing Polska oferuje taki sam zakres funkcji, który jest dostępny w pełnej wersji na komputerach, dając klientom pełną kontrolę nad swoimi umowami i finansami.

Wprowadzenie aplikacji mobilnej to kolejny krok naprzód w usprawnianiu obsługi Klientów i dostarczaniu im wygodnych narzędzi do zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz KINTO. Zachęcamy wszystkich Klientów do jej pobrania i korzystania z jej funkcji już teraz. Po więcej informacji, a także w przypadku chęci pobrania aplikacji zapraszamy na stronę internetową Toyota Leasing lub do sklepów Apple bądź Google – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.

ŹRÓDŁOToyota Bank Polska S.A.