Skąd jednak pomysł na kampanię? To proste! Jako duet T-Mobile i Red Bull MOBILE uwielbiamy zaskakiwać, dostarczać świetne doświadczenia i likwidować ograniczenia. I taka właśnie jest nasza oferta subskrypcyjna – łączy wysoką jakość oraz zasięg z darmowymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami, a także nielimitowanym internetem w świetnej jakości 5G aż przez pół roku! I to właśnie dzięki nieograniczonemu dostępowi do sieci, odkrywać można wiele oraz dolecieć naprawdę daleko – nawet dalej niż koniec internetu.
Oferta która nie zna granic
Oferta Red Bull MOBILE to model subskrypcyjny, a więc zapewniający pełną wygodę. Oznacza ona brak konieczności podpisywania umowy czy możliwość rezygnacji w dowolnym momencie, a płatności (po połączeniu z kartą płatniczą) pobierane są automatycznie co 30 dni. Czy takie rozwiązanie może być jeszcze wygodniejsze? Oczywiście, że tak! Numer aktywujesz w apce lub na stronie internetowej w kilka minut bez wychodzenia z domu – wystarczy, że wybierzesz wirtualną kartę eSIM.
Pierwszy miesiąc kosztuje 1 zł, potem 40 zł (po wyrażenu zgód marketingowych). Po 6 miesiącach nielimitowanego internetu, na użytkowników czeka solidna paczka 60 GB na 30 dni i to już za 40 zł! Jest też opcja dokupienia paczki 100 GB za jedyne 10 zł na 30 dni. A dodatkowo, na użytkowników oferty co tydzień czekają w aplikacji różnorodne dropy ze świata Red Bulla.
Kampania publikowana będzie od 21 października na YouTube, w kanałach social mediowych oraz formatach online. Koncept kreatywny przygotowała agencja 180heartbeats, a za produkcję odpowiadała agencja Shootme.
Chcesz poznać szczegóły? Złap więcej informacji na stronie redbullmobile.pl.