Santander Consumer Bank z nowym serwisem www

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.

Głównym celem modernizacji serwisu było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie jego obsługi. Dzięki przyjaznej szacie graficznej i nowym sposobie podziału treści, korzystanie z serwisu jest jeszcze łatwiejsze niż wcześniej. Dodatkowym ukłonem w stronę Klientów jest fakt, że serwis zrealizowany został w oparciu o zasady RWD, co pozwala na jego sprawne przeglądanie także na urządzeniach mobilnych.

Zmiana dotychczasowego serwisu została powierzona agencji interaktywnej Ideo. Na podstawie dostarczonego projektu graficznego firma stworzyła bogaty w funkcjonalności serwis internetowy. Santanderconsumer.pl został wdrożony w oparciu o intuicyjną w obsłudze platformę Edito CMS. Dzięki dedykowanym narzędziom administracyjnym bieżąca aktualizacja serwisu jest niezwykle prosta.

Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie  rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” Podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.

Jednym z najważniejszych elementów serwisu jest zestawienie produktów i usług. Prezentacja tych treści została powiązana z aktualnymi promocjami. Zintegrowane są także z dedykowanymi formularzami kontaktowymi, co jeszcze bardziej ułatwia Klientom pozyskanie wszelkich potrzebnych im informacji. Dodatkowo interaktywna mapa serwisu pomaga dotrzeć do informacji nt. Oddziałów Banku.

źródło: Informacja prasowa