Firma Samsung Electronics Co., Ltd., lider w kategorii urządzeń ubieralnych, wprowadza do oferty rynkowej dwie nowe, eleganckie edycje smartwatcha Gear S2 Classic – w kopertach 18 K Rose Gold i Platinum. Oferują one użytkownikom nowe możliwości dopasowania wyglądu urządzenia do swojego stylu, jednocześnie podkreślając elegancką konstrukcję zegarka i jego zaawansowane funkcje.
– W 2015 roku wprowadziliśmy narynek smartwatch Gear S2, który wyznaczył nowy standard w kategorii inteligentnych urządzeń ubieralnych. Wiązało się to z przełamaniem wielu różnych barier – stwierdził Younghee Lee, Executive Vice President of Global Marketing, Mobile Communications Business at Samsung Electronics – W 2016 roku nadal będziemy podnosili poprzeczkę. Dzięki temu będziemy mogli dostarczać na rynek najbardziej pożądane przez klientów produkty.
Od momentu udanego debiutu Gear S2 firma Samsung na otwartych zasadach współpracuje z wieloma partnerami w celu zwiększenia wygody oraz użyteczności zegarka. CNN oraz Bloomberg to tylko niektóre z popularnych aplikacji Gear S2. Dostępnych jest też szereg tarcz i wygodnych aplikacji takich jak eBay, ESPN, Uber i Voxer.
Nowy Gear S2 Classic będzie obsługiwał technologię NFC z możliwością dostępu do platformy Samsung Pay, która będzie dostępna dla użytkowników Gear S2 na początku tego roku, najpierw w Stanach Zjednoczonych.
W celu zwiększenia możliwości personalizacji Samsung rozszerza linię pasków i tarcz dla Gear S2. Firma współpracuje z najwyższej klasy projektantami, takimi jak Colombo, w zakresie pasków do zegarków klasy premium. Z kolei na tarczach można znaleźć postacie z komiksów i kreskówek Fistaszki (Peanuts) czy grafikę zaprojektowaną przez takich twórców jak Keith Haring, Jean-Michael Basquiat, Jeremyville czy Burton Morris.
Nowy Gear S2 Classic będzie dostępny od lutego w kopercie Rose Gold z paskiem z naturalnej skóry Ivory Genuine Leather Band oraz w kopercie Platinum z czarnym paskiem z naturalnej skóry Black Genuine Leather Band.
źródło: Samsung Electronics