Nowoczesna platforma ERGO Hestii z nagrodą w konkursie technologicznym Gazety Bankowej „Techno Biznes”

ERGO Hestia z platformą iHestia wdrożoną w czerwcu 2016 roku, została doceniona za nowoczesne rozwiązania w branży finansowej. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń zostało uznane za jednego z liderów roku 2016 całej branży finansowo-ubezpieczeniowej.

Nagroda Lider 2016 przyznawana przez Gazetę Bankową już od 15 lat promuje firmy i instytucje, które wyróżniają się szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. W konkursie ERGO Hestia pokonała silnych kandydatów z obszaru bankowości, którzy do tej pory wyznaczali trend na rynku.

Nowe rozwiązanie cyfrowe ERGO Hestii w centrum wszystkich operacji stawia pośrednika ubezpieczeniowego, oddając w jego ręce nowoczesną platformę trójstronnego dialogu agenta, klienta i ubezpieczyciela. W iHestii agent i klient mogą wykonać czynności, które dotąd były wykonywane jedynie z poziomu centrali ubezpieczyciela. To zupełna nowość na rynku ubezpieczeń, która wspiera wartościowe relacje między agentem a klientem. W Nowym Świecie Ubezpieczeń, bo tak ubezpieczyciel nazywa iHestię, pracuje już ponad 11 000 pośredników ubezpieczeniowych, a liczby mówią same za siebie: aż 90% operacji na polisach może być wykonanych przez agenta lub klienta – bez kontaktu z centralą firmy.

iHestia to:

  • wielofunkcyjne narzędzie dialogu klienta z agentem i agenta z ERGO Hestią,
  • nowoczesne środowisko pracy, łączące w sobie funkcje sprzedaży i obsługi produktów z Centrum Informacji,
  • nowy rodzaj partnerstwa – zaproszenie klienta i agenta do podejmowania czynności dotąd będących domeną Centrali,
  • pełna przejrzystość – wszyscy mają ten sam stan wiedzy.
ŹRÓDŁOERGO Hestia