ING rusza z kolejną odsłoną kampanii „Bezpieczne dzieci w sieci”, w której zachęca rodziców do utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z internetu z dziećmi, poprzez wpadające w ucho rymowanki w Mieście ING w Roblox. Już ponad milion dzieci uczy się cyberbezpieczeństwa w tej grze edukacyjnej.
Badania pokazują, że mniej niż 20% młodych wskazuje na bezpieczeństwo jako kluczowy powód wyboru banku*. W ING chcemy wzmacniać świadomość zagrożeń i wspierać naszych klientów w bezpiecznym korzystaniu z sieci. Cyfrową uważność staramy się budować już wśród najmłodszych. Dlatego kolejny raz zachęcamy dorosłych do wspólnej nauki zasad cyberbezpieczeństwa z dziećmi, w grze edukacyjnej Miasto ING w Roblox. W najnowszej edycji skupiamy się na bezpiecznych zakupach w sieci, ochronie danych karty i wyłapywaniu fejków – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Miasto ING w Roblox i Akademia Cyberbezpieczeństwa
Miasto ING to ogólnodostępna gra edukacyjna, z którą ING pojawił się jako pierwszy bank w Polsce na platformie Roblox już 4 lata temu.
W grze powstała Akademia Cyberbezpieczeństwa, gdzie przez zabawę dzieci uczą się zasad bezpieczeństwa w sieci. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowania tematyką bezpieczeństwa u młodych, w ich naturalnym środowisku oraz wsparcie rodziców w edukacji w tym zakresie. Gra jest bezpłatna a zadania dostosowane są do wieku graczy.
W tegorocznej akademii gracze nauczą się między innymi:
- Jak rozpoznać fejkowe informacje i jak postępować z podejrzanymi linkami?
- Jak chronić dane, w tym te na karcie płatniczej?
- Jak bezpiecznie kupować w sieci i jak weryfikować informacje?
Ene, due, rabe, pilnuj danych karty. Taką łap poradę
ING przygotował również kartę, z wyjątkową grafiką, która przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, także tych na karcie płatniczej.
Można ją wybrać z galerii Moja Karta ING. Karta działa jak zwykła karta do konta Visa zbliżeniowa. Karta jest dostępna dla klientów ING od 13 roku życia. Pierwsze zamówienie Mojej Karty ING dla klientów do 26 roku życia jest bezpłatne.
Więcej o kartach tu: Karty do konta i przedpłacone | ING Bank Śląski
Więcej informacji o kampanii:
- Linki do spotów:
Raz, dwa, trzy! Baba Jaga patrzy! Chroń dane karty, bo je ktoś wypatrzy!
Siała baba mak, nie wiedziała, jak. Chcesz coś kupić w sieci, dajesz mamie znak. – YouTube
Pada deszczyk, słonko świeci. Uważaj na fejki, których pełno w sieci!
- Link do LP: Edukacja z Miastem ING w Roblox | ING Bank Śląski
- Kanały: TV, Internet, social media, kina
- Agencja odpowiedzialna za pomysł i realizację: Gong
- Agencja odpowiedzialna za projekt i produkcję gry: Game Changer
- Media: MullenLowe Media
*Mindes and Roses, Tracking marki wśród młodych, maj 2025