-
Już od 20 lat konsultanci PKO Banku Polskiego każdego dnia, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu obsługują klientów banku na infolinii.
-
Obecnie konsultanci odbierają około 410 tys. połączeń miesięcznie.
-
Od początku 2024 roku przeprowadzili 3,3 mln rozmów przychodzących i wykonali 3,6 mln połączeń wychodzących.
-
W tym roku infolinia PKO Banku Polskiego zdobyła liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach z obszaru zdalnej komunikacji z klientami, m.in. PCCA i Złoty Bankier.
We wrześniu 2004 roku PKO Bank Polski uruchomił infolinię, w ramach której połączenia obsługiwało kilkudziesięciu konsultantów. Obecnie zespół liczy niemal tysiąc pracowników, którzy 7 dni w tygodniu przez całą dobę odbierają połączenia telefoniczne od klientów. Od początku tego roku konsultanci przeprowadzili prawie 7 mln rozmów. Średnio w miesiącu pracownicy odbierają 410 tys. telefonów, a sami wykonują ok. 280 tys. Infolinia zajmuje wysokie miejsca w konkursach z obszaru zdalnej komunikacji z klientami, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia.
– Przez te 20 lat przeszliśmy od niewielkiego biura, z kilkudziesięcioma pracownikami do niemal 1 tys. obecnie w 7 różnych miejscach Polski. Rozwijamy się razem z bankiem i to klienci wyznaczają kierunek tego rozwoju. Chcemy lepiej rozumieć naszych klientów. Regularnie zbieramy ich głosy, aby wiedzieć, jak możemy usprawniać nasze działania. Jakość obsługi, wysokie standardy rozmowy, bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów to najważniejsze cele, jakie nam przyświecają. Klienci w rozmowach z nami doceniają, że mogą porozmawiać z profesjonalistami, którzy odpowiedzą na ich pytania, wyjaśnią wątpliwości i pomogą znaleźć rozwiązanie najlepiej odpowiadające ich potrzebom. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody i wyróżnienia, które zdobywamy w konkursach – podkreśla Agnieszka Wrońska, dyrektor Pionu Transformacji Usług w PKO Banku Polskim.