W 4 tygodnie dookoła świata i… jeszcze dalej!

Our People Round The World – to akcja CSR, w ramach której pracownicy eurobanku zbierali kilometry, uprawiając dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu. Cel był jasny – jeśli przez okres 4 tygodni pokonają 40 075 km – czyli długość równika – bank przekaże środki na realizację marzeń chorych dzieci –1 złoty za 1 przejechany kilometr. Łącznie pokonali 55 412 km.

Długość trasy przebytej przez każdego pracownika była na bieżąco monitorowana w zewnętrznej aplikacji. Liczbę pokonanych wspólnie kilometrów uczestnicy akcji mogli śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej na www.ourpeople.pl, a licznik ukazujący trasę pozostałą do przebycia mobilizował do dodatkowych aktywności. Jak się okazało w finale akcji, bardzo skutecznie:

  • 55 412 km – liczba kilometrów zebranych przez pracowników
  • 505 – liczba pracowników, którzy dołączyli do rywalizacji w zewnętrznej aplikacji mierzącej kilometry
  • 110 km – średnia liczba km przejechanych przez jednego uczestnika
  • 9,41 miesiąca – łączny czas poświęcony na rywalizację
  • 3 000 000 – liczba spalonych kalorii
  • 55 412 zł – kwota dla Fundacji Mam Marzenie

Tak duże zaangażowanie przełożyło się bezpośrednio – zgodnie z przelicznikiem 1 złoty za 1 przejechany kilometr – na wysokość kwoty, która zostanie przekazana Fundacji Mam Marzenie, czyli 55 412 zł. Środki zostaną przeznaczone na realizację marzeń chorych dzieci.

Fundacja Mam Marzenie stała się częścią wspaniałego projektu organizowanego przez eurobank. Projektu, który składa się z samych wygranych. Wygrali pracownicy banku, którzy zdobywając kilometry zawalczyli też o swoje zdrowie i dobre nawyki. Wygrał bank, bo ma w swej drużynie zmotywowanych i wartościowych pracowników. I wreszcie wygrali Marzyciele Fundacji Mam Marzenie, bo dzięki całej akcji spełnią się ich marzenia i od tej pory będzie im łatwiej walczyć z chorobą. Wszyscy trzymamy kciuki, by wygrali też walkę o zdrowie – mówi Karolina Adamska, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.

Nasz bank tworzą ludzie, którzy mają swoje pasje, są aktywni fizycznie, zdyscyplinowani i zdeterminowani, przez co osiągają wyznaczone cele. Możliwość realizacji marzeń chorych dzieci zmobilizowało nas do jeszcze większej aktywności fizycznej, a w efekcie pokonania w zaledwie 4 tygodnie ponad 55 tys. kilometrów. Oczywiście na tym nie koniec – po wakacjach rozpoczynamy wolontariat, w ramach którego pracownicy eurobanku pomogą w realizacji dziecięcych marzeń – dodaje Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.

ŹRÓDŁOeurobank