Our People Round The World – to akcja CSR, w ramach której pracownicy eurobanku zbierali kilometry, uprawiając dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu. Cel był jasny – jeśli przez okres 4 tygodni pokonają 40 075 km – czyli długość równika – bank przekaże środki na realizację marzeń chorych dzieci –1 złoty za 1 przejechany kilometr. Łącznie pokonali 55 412 km.
Długość trasy przebytej przez każdego pracownika była na bieżąco monitorowana w zewnętrznej aplikacji. Liczbę pokonanych wspólnie kilometrów uczestnicy akcji mogli śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej na www.ourpeople.pl, a licznik ukazujący trasę pozostałą do przebycia mobilizował do dodatkowych aktywności. Jak się okazało w finale akcji, bardzo skutecznie:
- 55 412 km – liczba kilometrów zebranych przez pracowników
- 505 – liczba pracowników, którzy dołączyli do rywalizacji w zewnętrznej aplikacji mierzącej kilometry
- 110 km – średnia liczba km przejechanych przez jednego uczestnika
- 9,41 miesiąca – łączny czas poświęcony na rywalizację
- 3 000 000 – liczba spalonych kalorii
- 55 412 zł – kwota dla Fundacji Mam Marzenie
Tak duże zaangażowanie przełożyło się bezpośrednio – zgodnie z przelicznikiem 1 złoty za 1 przejechany kilometr – na wysokość kwoty, która zostanie przekazana Fundacji Mam Marzenie, czyli 55 412 zł. Środki zostaną przeznaczone na realizację marzeń chorych dzieci.
– Fundacja Mam Marzenie stała się częścią wspaniałego projektu organizowanego przez eurobank. Projektu, który składa się z samych wygranych. Wygrali pracownicy banku, którzy zdobywając kilometry zawalczyli też o swoje zdrowie i dobre nawyki. Wygrał bank, bo ma w swej drużynie zmotywowanych i wartościowych pracowników. I wreszcie wygrali Marzyciele Fundacji Mam Marzenie, bo dzięki całej akcji spełnią się ich marzenia i od tej pory będzie im łatwiej walczyć z chorobą. Wszyscy trzymamy kciuki, by wygrali też walkę o zdrowie – mówi Karolina Adamska, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.
– Nasz bank tworzą ludzie, którzy mają swoje pasje, są aktywni fizycznie, zdyscyplinowani i zdeterminowani, przez co osiągają wyznaczone cele. Możliwość realizacji marzeń chorych dzieci zmobilizowało nas do jeszcze większej aktywności fizycznej, a w efekcie pokonania w zaledwie 4 tygodnie ponad 55 tys. kilometrów. Oczywiście na tym nie koniec – po wakacjach rozpoczynamy wolontariat, w ramach którego pracownicy eurobanku pomogą w realizacji dziecięcych marzeń – dodaje Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.