60 proc. Polaków szuka przedświątecznych promocji

Trwa najgorętszy okres zakupowy, związany z przygotowaniami do świąt Bożego Narodzenia. Większość Polaków w tym czasie poszukuje zniżek i promocyjnych ofert – wynika z badania MilleŚwięta przeprowadzonego na zlecenie Banku Millennium przez IBRiS.

Blisko 60 proc. Polaków szuka ofert zniżkowych przez świętami. Badani, którzy deklarują zainteresowanie ofertami promocyjnymi, informacji o zniżkach poszukują najczęściej w drukowanych gazetkach promocyjnych (67,4 proc.). Drugim najczęstszym źródłem informacji o promocjach są strony internetowe konkretnych sklepów, na które wskazało prawie 46 proc. badanych (badani mogli wskazać kilka źródeł informacji, z których korzystają szukając promocji). Telewizja stanowi źródło informacji dla prawie 38 proc. ankietowanych, natomiast niecałe 23 proc. respondentów wiedzę o ofertach zniżkowych czerpie z portali społecznościowych. Nieco niższy odsetek zapytanych korzysta w tym celu z prasy (21,8 proc.). Już blisko 9 proc. spośród Polaków, którzy poszukują promocji przed świętami, sięga w tym celu po aplikacje mobilne, zbierające informacje o ofertach rabatowych. – To relatywnie nowe rozwiązanie na polskim rynku, jednak korzysta z niego już znacząca liczba poszukiwaczy promocji. Również regularny wzrost liczby użytkowników naszej aplikacji zakupowej goodie potwierdza, że konsumenci doceniają wygodę, jaką dają aplikacje mobilne – mówi Beata Krupińska, Członek Zarządu Millennium Goodie.

Aplikacja goodie jest narzędziem, za pomocą którego można wygodnie, w swoim telefonie, przeglądać oferty z promocyjnych gazetek oraz informacje o zniżkach dostępnych w sklepach internetowych i stacjonarnych. -Przedświąteczne zakupy to świetny moment na poznanie wszystkich zalet goodie. Aplikacja pomoże zaplanować wizyty w sklepach i sprawi, że w natłoku spraw nie umknie nam żadna atrakcyjna oferta, a tegoroczne prezenty pod choinką będą naprawdę udane – podsumowuje Beata Krupińska.

Goodie to wygodny, osobisty doradca zakupowy, zapewniający szybki i łatwy dostęp do informacji o zniżkach, wyprzedażach i promocjach w ulubionych sklepach oraz o wydarzeniach w galeriach handlowych. Platforma goodie jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników jako aplikacja na smartfony z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz jako strona internetowa pod adresem www.goodie.pl.

Metryka badania: badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w dniach 7-8 listopada 2017 r. na reprezentatywnej, 1000-osobowej, ogólnopolskiej próbie pełnoletnich Polaków. Technika badawcza: CATI.

Exit mobile version