Alior Bank wdrożył nową metodę weryfikacji tożsamości klientów bez konieczności wizyty w oddziale. FOTO ID jest autorskim rozwiązaniem zespołu banku. To technologia, która otwiera nowe możliwości sprzedaży w kanałach zdalnych.
– Nad wprowadzeniem procesu FOTO ID pracowaliśmy od kilku miesięcy – to autorskie rozwiązanie zaprojektowane i wdrożone przez naszych pracowników. W ostatnich tygodniach, w obliczu szybko zmieniającej się sytuacji, przyspieszyliśmy wprowadzanie tego rozwiązania do obsługi naszych klientów. W efekcie w ciągu kilku godzin od uruchomienia skorzystało z niego kilkudziesięciu klientów. Widzimy potencjał tego rozwiązania w już istniejących procesach, takich jak na przykład uproszczony proces kredytowy, który wykorzystuje możliwości otwartej bankowości, a także w tych, które planujemy wdrożyć w drugim kwartale 2020 roku, np. w digital onboardingu
– podkreśla Marcin Jaszczuk, wiceprezes Alior Banku odpowiadający za segment klienta indywidualnego.