Alior Bank wprowadził dark mode do aplikacji mobilnej

Alior Bank udostępnił klientom korzystającym z Alior Mobile nowy element personalizacji. Użytkownicy aplikacji mobilnej zyskali możliwość dopasowania motywu graficznego i nowego wyglądu interfejsu spośród dwóch opcji – motywu klasycznego oraz ciemnego tzw. dark mode. Jest to kolejna funkcjonalność wprowadzona przez bank, dzięki której klienci mogą dostosować aplikację Alior Mobile do swoich preferencji.

– Alior Mobile oferuje klientom kilka funkcjonalności, dzięki którym mogą spersonalizować aplikację zgodnie ze swoimi potrzebami i preferencjami. Jedną z nich jest możliwość wyboru kolorystyki. Motyw dark mode oparty jest na czerniach i szarościach. Do tej pory rozwiązanie było dostępne tylko dla klientów bankowości internetowej Alior Online. Jesteśmy przekonani, że ta opcja przypadnie do gustu użytkownikom, którzy na co dzień korzystają z bankowości mobilnej – mówi Kaja Krassowska-Suchan, Menedżer Zespołu Biznesowego Bankowości Internetowej i Mobilnej w Alior Banku.

Z nowo wdrażanego motywu korzystać będą mogli użytkownicy obydwóch systemów operacyjnych. W pierwszej kolejności Androida, a pod koniec grudnia planowane jest udostępnienie dark mode w aplikacji dla iOS. Domyślnie motyw ustawiany jest zgodnie z ustawieniami smartfona. Jeśli w urządzeniu ustawiony jest ciemny motyw, również aplikacja Alior Mobile przełączy się w ten tryb i odwrotnie – jeśli w telefonie korzystamy z motywu jasnego, aplikacja będzie z nim spójna. Klienci mogą również samodzielnie zmienić te ustawienia – wystarczy po zalogowaniu w prawym górnym rogu wybrać ikonę Profilu, następnie Ustawienia i Motywy aplikacji.

Dark mode to jedno z udogodnień, które pozwala klientom personalizować aplikację bankową. Oprócz wyboru między motywem klasycznym a ciemnym, Alior Mobile oferuje inne funkcjonalności, które ułatwiają codzienne użytkowanie. Każdy klient może wybrać swój rachunek główny, który pojawia się jako pierwszy po wejściu w produkty i z którego prezentowane jest saldo. Dodatkowym elementem personalizacji jest możliwość zarządzania widokiem przed zalogowaniem. Użytkownik może zdecydować, czy na pierwszym ekranie chciałby widzieć saldo czy też ostatnie trzy transakcje. Dzięki ustawieniom wyglądu, klient zyskuje możliwość dostosowania Alior Mobile do swoich preferencji.

ŹRÓDŁOAlior Bank