Bank Millennium przekazał swoim menedżerom dostęp do streamingowego serwisu rozwojowego Leanovatica.com – platformy szkoleniowej porównywanej do Netflixa. Liderzy Millennium mogą tu znaleźć najlepszą wiedzę z ponad 64 obszarów tematycznych – wystarczy jedno kliknięcie.
– W Banku Millennium digitalizacja szkoleń jest tak oczywista jak oddychanie. Rolę działu kadr postrzegamy jako partnerską. Oznacza to, że musimy iść krok w krok z biznesem, a nawet przewidywać jego potrzeby – powiedziała Sylwia Pietrzyk, kierująca wydziałem Zespołu Akademii Millennium w Departamencie Kadr Banku Millennium. – Rozumiemy przed jak wielkimi wyzwaniami stoją menedżerowie ze względu na szybko zmieniające się otoczenie biznesowe. Właśnie teraz bardziej niż kiedykolwiek, jedną z najbardziej pożądanych cech liderów jest umiejętność oduczenia się starych strategii i zastąpienia ich nowymi. Tę kompetencję chcemy rozwijać promując samorozwój z wykorzystaniem nowoczesnej, cyfrowej platformy szkoleniowej. Wierzymy, że wystarczy 15 minut dziennie, by stać się lepszym menedżerem – dodała.
W Banku Millennium z serwisu rozwojowego Leanovatica.com korzystają osoby kierujące jednostkami, wydziałami i zespołami, dyrektorzy regionalni sieci własnej i franczyzowej. Sposób wykorzystania szkoleń video i podcastów zależy od indywidualnych preferencji każdej osoby, natomiast bank stara się je wspierać motywując i zachęcając do ciągłego rozwoju.
– Serwis Leanovatica.com daje dostęp do wiedzy i doświadczenia najlepszych trenerów z Polski i z zagranicy. Nasze doświadczenia oraz informacje płynące ze Światowego Forum Gospodarczego wskazują, że aktywne uczenie się staje się kompetencją przyszłości, bez której ludzie nie tylko nie mogą się rozwijać, ale wręcz zostają z tyłu. Dlatego używamy metod i mechanizmów znanych z gier, serwisów społecznościowych i platform „entertainmentowych” takich jak przykładowo Netflix. Działamy zgodnie z ideą „micro learningu” i „learntertaimentu”, ponieważ w pojedynku o czas i uwagę pracowników utrzymanie zaangażowania i atrakcyjnej formy nauki są kluczowe. Nasze działania mają wspierać firmę w kierunku stawania się uczącą się organizacją, czyli taką w której pracownicy na wszystkich poziomach potrafią tworzyć i zdobywać wiedzę, przekazywać ją innym oraz modyfikować swoje zachowania tak, by wykazać efekty tych zmian. To, jaką formę rozwoju zaoferujemy pracownikom firm, z którymi współpracujemy może stać się prawdziwym „game changerem” – tłumaczy Radosław Drzewiecki, pomysłodawca i współzałożyciel Leanovatica, prezes Leanpassion Group. – Dbamy o to, by nasi użytkownicy ciągle się rozwijali i doskonalili swoje umiejętności każdego dnia. Nowe seriale rozwojowe pojawiają się nawet kilka razy w miesiącu.
Szkolenia w formie krótkich video i podcastów są dostępne na wszystkich urządzeniach, które posiadają przeglądarkę internetową i mają dostęp do sieci, również na telefonach komórkowych. Pełna wersja aplikacji mobilnej dostępna jest w sklepach App Store i Google Play.
* Dane pochodzą z „World Economic Forum’s Future of Jobs Report 2020” przygotowanego przez Międzynarodowe Forum Gospodarcze: https://www.weforum.org/agenda/2020/10/top-10-work-skills-of-tomorrow-how-long-it-takes-to-learn-them.