Bank Millennium udostępnił w Galerii Krakowskiej swój pierwszy mini oddział bankowy w nowej aranżacji. Ten nowoczesny format placówki pozwala klientom na szybką i komfortową relacje z bankiem. W takim mini oddziale będzie można na przykład ekspresowo założyć konto lub wziąć pożyczkę.
Nowy koncept oddziału Banku Millennium jest przyjazny klientom, innowacyjny i wygodny. Ulokowany w pasażu galerii handlowej zachęca otwartą przestrzenią i sprzyja szybkiemu załatwianiu bankowych spraw podczas zakupów.
— Zgodnie z przyjętą strategią Banku Millennium na lata 2018-2020, jednym z naszych strategicznych celów jest znaczący wzrost akwizycji nowych, aktywnych klientów. W obecnych czasach potencjalni klienci mają coraz mniej czasu na chodzenie do tradycyjnych oddziałów, a swój wolny czas bardzo często spędzają w centrach handlowych. W związku z tym, Bank Millennium wybiera miejsca, gdzie klienci lubią przebywać i spędzają dużo czasu. Chcemy być bliżej nich i umożliwić im łatwiejszy dostęp do usług bankowych — mówi Wojciech Rybak, członek Zarządu Banku Millennium. — Adaptacja profesjonalnej obsługi do nowego, mniejszego, mini formatu, to dopasowanie do stylu życia i bankowania klientów, którzy mimo otwartości na nowe technologie w bankowości, wciąż potrzebują bezpośredniej relacji z doradcą. Liczymy więc, że zwiększenie dostępności oraz zakres oferowanych usług w naszych oddziałach Millennium mini, spotka się z pozytywnym odbiorem wśród obecnych i nowych klientów, a nowy format stanie się na stałe elementem sieci oddziałów naszego banku w galeriach handlowych — dodaje Wojciech Rybak.
Komfort kompaktowych bankowych oddziałów
We wdrażanych w Banku Millennium placówkach bankowych Millennium mini, klienci będą mogli realizować transakcje online, a także założyć podstawowe produkty bankowe u doradcy. Mini placówki będą oferować konta osobiste i oszczędnościowe, karty (debetowe i kredytowe), a także produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i limit do konta osobistego. Mini placówki Banku Millennium będą oferować usługi bezgotówkowe, jednak większość z nich będzie wyposażona w bankomato-wpłatomat umożliwiając tym samym dokonywanie transakcji gotówkowych bezpośrednio przez klientów.
Millennium mini wyróżniają się nowoczesnym stylem i praktyczną aranżacją nawiązują do wyglądu nowych oddziałów Banku Millennium. Nowy format ma z jednej strony pozwolić na szybką obsługę, ale też zapewnić maksimum komfortu i dyskrecji w trakcie rozmów i realizacji czynności bankowych.
Przyszłość bankowych placówek
Jak wynika z badania #finanseprzyszłosci czyli jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 roku przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium:
- ponad 40 proc. respondentów skłonnych jest założyć, że w 2028 roku oddziały banków nie znikną, lecz zamienią się w placówki w pełni automatyczne – uważa tak 90 proc. badanych, przy czym ponad 37 proc. nie ma co do tego wątpliwości, że nastąpi pełna automatyzacja,
- aż 92 proc. sądzi, że w 2028 roku większość spraw takich jak założenie lokaty czy wzięcie pożyczki będzie można załatwić przy pomocy wirtualnej rzeczywistości bez konieczności wizyty w oddziale (ponad połowa jest tego niemal pewna),
- blisko 80 proc. pytanych sądzi, że w 2028 roku będzie brała kredyt lub zakładała lokatę w bankomacie lub za pomocą aplikacji mobilnej.