Bank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej

„Pożyczka wygodnie i szybko” – pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online.

O pożyczkę bez prowizji i z RRSO1 10,99 proc. można zawnioskować do 12 stycznia 2025 r. Maksymalna kwota to 250 000 zł, a okres spłaty 24 miesiące. Pozyskane środki można przeznaczyć na dowolny cel, poza spłatą zobowiązań posiadanych w Banku Pekao S.A.

Dotychczasowi klienci banku mogą zawnioskować o pożyczkę w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay. Aby skorzystać z warunków dostępnych w ramach oferty, w polu kod promocyjny należy wpisać: okazja. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej umowę można zaakceptować korzystając z tych samych kanałów zdalnych.

Nowi klienci Pekao mogą złożyć wniosek kredytowy za pośrednictwem strony internetowej www.pekao.com.pl. Jeśli wnioskują o kwotę do 8000 zł, po pozytywnej decyzji kredytowej, umowę pożyczki mogą zaakceptować w serwisie elektronicznym za pomocą kodu otrzymanego na numer telefonu, a dokumenty zabezpieczone hasłem otrzymują na adres e-mail wskazany we wniosku. W pozostałych przypadkach dopełnienie formalności odbywa się w wybranym przez klienta oddziale banku.

Pożyczka jest również dostępna w każdej placówce Pekao.

– Wszyscy mamy marzenia, ambitne plany i różne cele do zrealizowania, a wygodna pożyczka online w Banku Pekao pomaga w ich urzeczywistnieniu. Nie tylko obecni klienci banku, ale również nowi zyskują wygodę i swobodę działania. Pożyczkę można wziąć w aplikacji mobilnej PeoPay oraz w serwisie internetowym Pekao242, na stronie internetowej banku lub tradycyjnie w placówce –  mówi Jorge Sánchez-Klosiński, p.o. dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Jesienna odsłona kampanii reklamowej 360 stopni obejmuje telewizję, VOD, internet, radio online, media społecznościowe, a także kanały elektroniczne oraz placówki banku. To kolejna kampania banku pokazująca ludzi w codziennych sytuacjach, gdy podejmują decyzję „na tak” i biorą pożyczkę online, realizując przy tym swoje plany. Spoty osadzone są w dynamicznej i nowoczesnej konwencji, a ich dopełnieniem jest charakterystyczna grafika inspirowana ideą art brandingu, będąca integralną częścią języka reklamowego banku.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Materiał filmowy wyreżyserował Tomasz Knittel. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A, a social media realizuje Digital Kingdom. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A.

Nowy spot reklamowy Banku Pekao dostępny jest także na stronie.


1RRSO – rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki wynosi 10,99% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 9245 zł, pożyczka zaciągnięta na 24 miesiące, oprocentowanie zmienne 10,47% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 1041,85 zł (w tym odsetki 1041,85 zł), całkowita kwota do zapłaty 10 286,85 zł, płatna w 23 ratach miesięcznych po 428,62 zł, 24. rata wyrównująca 428,59 zł. Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 9245 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 26.08.2024 r. Bank podejmuje decyzję o udzieleniu pożyczki po ocenie zdolności kredytowej.

2 PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej.

Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

ŹRÓDŁOBank Pekao