Bank Pekao ze świąteczną kampanią reklamową Pożyczki Przekorzystnej

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. „Pożyczka Przekorzystna dobrze się prezentuje!”. Pożyczka jest reklamowana w telewizji, radiu, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, w portalach internetowych i social media, oraz oczywiście w oddziałach banku. Głównym motywem komunikowanym w obecnej kampanii jest 3-miesięczna karencja w spłacie rat oraz brak prowizji za udzielenie pożyczki.

Wielu klientów swoje poszukiwania pożyczki na święta rozpoczyna w Internecie, dlatego bank będzie prowadzić kampanię zasięgową między innymi w takich portalach jak: WP.pl, interia.pl, OLX.pl, bankier.pl. Kampania będzie wsparta działaniami w social media np. na Facebooku i YouTube.

W ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i w stacjach tematycznych bank zaplanował 30-sekundowe spoty pt. „Mikołaj”. Kampanię radiową emitują największe stacje, takie jak Radio ZET, Eska, Trójka. Spot reklamowy trwa 45 sekund. – Okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci poszukują pożyczki na zorganizowanie Świąt. Dla klienta oprócz oprocentowania pożyczki istotny jest koszt jej udzielenia oraz możliwość późniejszego rozpoczęcia spłaty. Nikt w natłoku świątecznych wydatków nie chce dodatkowo płacić rat. Dlatego w naszej reklamie uwypuklamy zarówno zerową prowizję, jaki i  długi 3- miesięczny okres karencji w płatności — powiedział Rafał Ponewczyński odpowiedzialny za marketing w Banku Pekao S.A.  

Telewizyjny spot jest również wyświetlany w kinach sieci Cinema City. Miłośnicy filmu będą mieli okazję zobaczyć reklamę Banku Pekao SA na 386 ekranach, w 41 kinach, w 22 polskich miastach. W kinach pojawiły się również plakaty, a reklama dodatkowo jest też wyświetlana na „plazmach” przed salami.

Plakaty świątecznej Pożyczki Przekorzystnej klienci zauważą również w komunikacji miejskiej –  885  pojazdach (autobusach i tramwajach) w ośmiu największych miastach, w tym w Trójmieście i aglomeracji śląskiej.

Promocja Pożyczki Przekorzystnej Banku Pekao widoczna jest w sieci placówek własnych i partnerskich (folie, banery, ulotki trafią do blisko 900 placówek w całym kraju). Jej reklama jest też wyświetlana na ekranach powitalnych ponad  5700 bankomatów Euronet.

Za zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Mediacom, za zakup mediów online Sales&More,  za  przygotowanie kreacji agencja reklamowa McCannne, a za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych – agencja The Digitals. Kampania, w zależności od nośnika, potrwa do  końca grudnia.

ŹRÓDŁOBank Pekao SA