ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy podczas tegorocznej edycji MIXX Awards. Dodatkowo bank został uznany za najlepszego reklamodawcę, który wyznacza trendy w branży. Doceniono konsekwentne budowanie wizerunku marki oraz łączenie kreatywności i innowacyjności z efektywnością biznesową.
Ten deszcz nagród to prawdziwe uznanie branży dla realizowanych przez nas kampanii oraz innowacyjnych pomysłów marketingowych. Cieszy nas to ogromnie, szczególnie, że dotyczy nie łatwych obszarów, takich jak digital i AI oraz wymagającej grupy młodych klientów. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi, aby dotrzeć do młodych i inspirować ich do działania to jedne z naszych priorytetów. Jestem wdzięczna mojemu zespołowi i pracującym z nami agencjom, że realizujemy je w tak niezwykle kreatywny sposób – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego:
- Best in Show za najlepszą kampanię digitalową dla kampanii „Zhakowany koncert w Roblox”
- Złoto w kategorii Games and esport dla kampanii „Zhakowany koncert w Roblox”
- Złoto w kategorii Content marketing dla kampanii „Ja w przyszłości” powered by AI&ING
- Srebro w kategorii Best Use of Social Media dla kampanii „Zhakowany koncert w Roblox”
- Srebro w kategorii Online marketing with influencer dla kampanii „Zhakowany koncert w Roblox”
- Srebro w kategorii Consumer Experience dla kampanii „Zhakowany koncert w Roblox”
- Srebro w kategorii Artificial inteligence dla kampanii „Ja w przyszłości” powered by AI&ING
- Brąz w kategorii Innovation Solution dla kampanii „Zhakowany koncert w Roblox”
- Brąz w kategorii Innovation Solution dla kampanii „Ja w przyszłości” powered by AI&ING
- Brąz w kategorii Consumer Experience dla kampanii „Ja w przyszłości” powered by AI&ING
Projekty we współpracy z agencjami Gong, Game Changer oraz MediaHub.
Nominowanych do nagród było 45 kampanii reklamowych. Łącznie otrzymały 62 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Jury przyznało tylko 7 złotych nagród, w tym 2 dla ING Banku Śląskiego.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych.