- Klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z usługi: Certyfikat najemcy – kod Simpl.rent w serwisie iPKO i aplikacji mobilnej IKO.
- „Kod do usług Simpl.rent dla wynajmującego” to rozwiązanie dla właścicieli mieszkań, które pozwala zweryfikować najemcę przed podpisaniem umowy najmu.
- Certyfikat najemcy to kolejna nowość w ramach Platformy usług dodatkowych PKO.
PKO Bank Polskim udostępnił klientom indywidualnym, którzy chcą wynająć swoją nieruchomość, usługę simpl.rent, czyli możliwość zweryfikowania najemcy przed podpisaniem umowy najmu. Kod do simpl.rent można kupić w serwisie transakcyjnym iPKO lub aplikacji mobilnej IKO. Usługa dostarcza narzędzia do zdalnego sprawdzenia wiarygodności najemców w trzech aspektach: poprzez weryfikację tożsamości, zarobków oraz historii płatniczej i kredytowej. „Kod do usług Simpl.rent dla wynajmującego” to kolejna nowość w ramach Platformy usług dodatkowych PKO Banku Polskiego.
– Jako największy bank w Polsce chcemy być dla swoich klientów nie tylko instytucją finansową. Nowe technologie dają możliwości zaoferowania rozwiązań wychodzących poza tradycyjne usługi bankowe. Przykładem jest simpl.rent – propozycja dla osób chcących sprawdzić najemcę swojego mieszkania czy domu. Oferowanie takich rozwiązań wpisuje się też w realizację strategii banku, która zakłada rozwój usług pozabankowych w kanałach zdalnych – podkreśla Mariusz Dymowski, dyrektor Centrum Bankowości Hipotecznej w PKO Banku Polskim.