- Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli za kilka miesięcy skorzystać z płatności BLIK Płacę Później.
- Wdrożenie będzie polegało na integracji PKO Płacę później z opcją płatności BLIK Płacę Później.
- PKO Bank Polski i Polski Standard Płatności podpisały właśnie list intencyjny w tej sprawie.
W trzecim kwartale tego roku klienci PKO Banku Polskiego będą mogli skorzystać płatności BLIK Płacę Później. Klienci, którzy wybiorą ikonkę tej metody płatności podczas zakupów online, sfinalizują transakcję w aplikacji mobilnej IKO.
– Zwiększamy dla naszych klientów możliwości korzystania z płatności typu „buy now pay later”. Niebawem będą mogli używać również metody płatności BLIK Płacę Później. Zintegrujemy naszą usługę PKO Płacę później, którą aktywowało już prawie 300 tys. klientów, z rozwiązaniem Polskiego Standardu Płatności. Dla klientów banku w praktyce oznacza to, że wybierając jako metodę płatności BLIK Płacę Później, szybko i wygodnie skorzystają z naszej bankowej usługi z zakresu płatności odroczonych. Dzięki temu ponad 4,5 mln klientów PKO Banku Polskiego, korzystających aktywnie z BLIKA, będzie mogło wybrać BLIK Płacę Później w sklepach, w których ta metoda płatności jest dostępna. PKO Bank Polski od początku wspierał rozwój BLIKA i cieszymy się z kolejnej cegiełki dołożonej do naszej dobrej współpracy – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.