Kto lepiej oszczędza – kobiety czy mężczyźni? eurobank sprawdza to w ramach nowej kampanii z udziałem popularnych twórców internetowych. Jej ideą jest popularyzacja oszczędzania wśród społeczeństwa.
#mistrzoszczedzania challenge – kobiety vs. mężczyźni
eurobank rzucił wyzwanie drużynie kobiet (wspieranej przez Ambasadorów: Sprytne Babki, Nishka, Dorota In, Mamiko) i drużynie mężczyzn (5 Sposobów na…, Spider’s Web, Blog Ojciec, Kulturą w płot), polegające na przedstawieniu ciekawych patentów na oszczędzanie i zbieraniu głosów na swoje pomysły.
W działaniach komunikacyjnych wykorzystywane są kanały własne Ambasadorów kampanii oraz dedykowany landing page eurobanku http://mistrz-oszczedzania.pl/.
Konkurs #MistrzOszczedzania
Kluczowym punktem rywalizacji jest konkurs dla internautów z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania są:
- Karta podarunkowa na wycieczkę o wartości 6000 złotych (I miejsce)
- Karta podarunkowa na wycieczkę o wartości 4000 złotych (II miejsce)
- Rower miejski (III miejsce)
- Elektryczna deskorolka (trzy wyróżnienia)
Uczestnicy konkursu nie tylko głosują na wybraną drużynę, ale także mogą do niej dołączyć dzieląc się z innymi swoimi pomysłami na oszczędzanie w formie zdjęć, filmów i opisów.
Kampania wspiera promocję rachunku oszczędnościowego Ekstra Zysk i eksponowanego w reklamach hashtaga #mistrzoszczedzania. Potrwa ona do 30 października br.