eurobank: #mistrzoszczedzania challenge – kobiety vs. mężczyźni

Kto lepiej oszczędza – kobiety czy mężczyźni? eurobank sprawdza to w ramach nowej kampanii z udziałem popularnych twórców internetowych. Jej ideą jest popularyzacja oszczędzania wśród społeczeństwa.

#mistrzoszczedzania challenge – kobiety vs. mężczyźni

eurobank rzucił wyzwanie drużynie kobiet (wspieranej przez Ambasadorów: Sprytne Babki, Nishka, Dorota In, Mamiko) i drużynie mężczyzn (5 Sposobów na…, Spider’s Web, Blog Ojciec, Kulturą w płot), polegające na przedstawieniu ciekawych patentów na oszczędzanie i zbieraniu głosów na swoje pomysły.

W działaniach komunikacyjnych wykorzystywane są kanały własne Ambasadorów kampanii oraz dedykowany landing page eurobanku http://mistrz-oszczedzania.pl/.

Konkurs #MistrzOszczedzania

Kluczowym punktem rywalizacji jest konkurs dla internautów z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania są:

  • Karta podarunkowa na wycieczkę o wartości 6000 złotych (I miejsce)
  • Karta podarunkowa na wycieczkę o wartości 4000 złotych (II miejsce)
  • Rower miejski (III miejsce)
  • Elektryczna deskorolka (trzy wyróżnienia)

Uczestnicy konkursu nie tylko głosują na wybraną drużynę, ale także mogą do niej dołączyć dzieląc się z innymi swoimi pomysłami na oszczędzanie w formie zdjęć, filmów i opisów.

Kampania wspiera promocję rachunku oszczędnościowego Ekstra Zysk i eksponowanego w reklamach hashtaga #mistrzoszczedzania. Potrwa ona do 30 października br.  

 

ŹRÓDŁOeurobank