- Płatności Google Pay są teraz dostępne w PKO Banku Polskim dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.
- Aby aktywować Google Pay klient powinien dodać kartę płatniczą PKO Banku Polskiego – debetową lub kredytową – do Portfela Google.
- Google Pay to wygodna, szybka, bezpieczna i nowoczesna metoda płatności urządzeniami z systemem Android.
- To dopełnienie szerokiego wachlarza mobilnych płatności dla klientów PKO Banku Polskiego, wśród których są m.in. Apple Pay, BLIK zbliżeniowy, Garmin Pay i Xiaomi Pay.
PKO Bank Polski, realizując potrzeby swoich klientów, udostępnia Google Pay dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. To dopełnienie obszernej palety mobilnych płatności dostępnych w PKO Banku Polskim – dotychczas z usługi Google Pay mogli korzystać klienci korporacyjni i samorządowi. Używanie Google Pay jest bezpłatne dla wszystkich klientów największego polskiego banku.
– Decyzja o udostępnieniu klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorcom płatności Google Pay to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, który okazywali zainteresowanie tą usługą, szczególnie w mediach społecznościowych. Wdrożenie Google Pay to bezsprzecznie dla naszych klientów jeszcze większy wybór wygodnych i bezpiecznych metod płatności, dopasowanych do ich potrzeb. W tej chwili płatności zbliżeniowe są dostępne dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego – młodszych i starszych, od tych bardziej tradycyjnych, preferujących plastikową kartę zbliżeniową, do tych lubiących nowinki technologiczne i korzystających z cyfrowej wersji karty w smartfonie czy zegarku. Jestem przekonany, że Google Pay szybko znajdzie wśród klientów naszego banku duże grono wiernych użytkowników. Jest to rozwiązanie szczególnie cenione za łatwość zamiany karty – debetowej na kredytową lub odwrotnie – którą chcemy zapłacić w danym miejscu – powiedział Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.