ING Laureatem Konkursu Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń w kategorii „Najlepszy Bank 2022”

ING Bank Śląski został wyróżniony przez kapitułę konkursu za rozwój polskiego rynku finansowego i działania w ubiegłym roku. W uzasadnieniu podkreślono kontynuację długoterminowej strategii polegającej na dostarczaniu klientom najwyższej jakości usług. ING wyróżniono także za profesjonalne podejście do klienta oraz tworzenie innowacyjnych produktów i usług, które wyznaczają nowe trendy na rynku. Podkreślono przy tym najwyższe oceny satysfakcji klientów, zdalne rozwiązania bankowości i wdrażanie innowacyjnego systemu centralnego Vault, który bazuje na rozwiązaniach chmurowych. Umożliwia on dostęp do niezawodnej bankowości, a także pełną personalizację oferty oraz funkcjonalności dopasowanych do potrzeb klientów. Obecnie ING jest jedynym z nielicznych banków na świecie, które zaczęły wdrażać nowy system core banking. Osiągnięte wyniki komercyjne i idące za nimi wyniki finansowe pokazują, że bank dobrze funkcjonuje niezależnie od sytuacji na rynku.

 Otrzymany tytuł stanowi potwierdzenie, że przyjęliśmy właściwą strategię w obsłudze klienta. Udało się to dzięki najwyższej w sektorze rentowności i najnowocześniejszym rozwiązaniom cyfrowym. Koncentrujemy się na potrzebach klientów, bo ich wybory są dla nas najważniejsze – podkreśla Michał H. Mrożek, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

Głównym celem konkursu jest nagrodzenie ludzi, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju sektora bankowego i ubezpieczeniowego w Polsce, a także uhonorowanie najefektywniejszych banków i ubezpieczycieli oraz najciekawszych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez sektor finansowy.

Exit mobile version