ING wyróżnione przez konkurencję za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej

ING Bank Śląski został nagrodzony Lampartem 2018 za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej. Laureaci zostali wyłonieni głosami oddanymi przez konkurencję w badaniu przeprowadzanym przez Kantar TNS.

Bank zajął I miejsce w kategorii marek bankowych już po raz czwarty z rzędu. Statuetki Lampartów są przyznawane najefektywniej kreowanym markom bankowym.

Mimo, że tworząc naszą markę myślimy przede wszystkim o naszych klientach, to docenienie ze strony kolegów z branży finansowej pokazuje, że nasza komunikacja jest wielowymiarowa i spotyka się z pozytywnym odbiorem w wielu aspektach. Kolejny rok z tak wysokim wyróżnieniem pokazuje, że obrana przez nas droga jest zgodna z tym, jak wyobrażają sobie nowoczesną markę bankową specjaliści. Cieszy to podwójnie, bo nasze wyniki pokazują, że zgadzają się z tym również klienci – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Osoby biorące udział w badaniu, które wyróżniły ING Bank Śląski za najbardziej podziwianą kreację marki, zwracały uwagę że bank to „lider jeśli chodzi o tworzenie zaufania do bankowości”, który „nie dzieli ludzi, a akceptuje ich różnorodność i zaprasza do dialogu, do troski o wspólne dobra”, a także szybko dostosowuje działania marketingowe do zmian w otaczającej nasz rzeczywistości.

Nagrody zostały wręczone podczas XVIII Konferencji Finansowej Kantar TNS „WIN – WIN – Rozgrywki z konsumentem w świecie finansów”, która odbyła się 24 maja w Warszawie. Drugie miejsce w rankingu zajął PKO BP, a trzecie – mBank. W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty.

Exit mobile version