Kampania ING Banku Śląskiego „Te końce Świata” została nagrodzona Grand Prix YouTube Works Awards 2024. Oprócz najważniejszego wyróżnienia w konkursie kampania otrzymała również nagrodę w kategorii Ingenious Insight.
Jury konkursu YouTube Works Awards uznało, że kampania „Te końce Świata” w najbardziej kreatywny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do osiągnięcia celów biznesowych. Kampanię doceniono również za najlepiej zaadresowany insigth.
„Te końce świata” to kampania skierowana do przedstawicieli pokolenia Z, w którym bank oddaje im głos i jednocześnie z uwagą przysłuchuje się ich potrzebom, wspierając w codziennych wyzwaniach. W ramach projektu powstał między innymi film dokumentalny „Te końce świata. To nasze 5 minut” oraz cykl podcastów „Te końce świata”. Film, którego bohaterami są przedstawiciele pokolenia młodych – bracia Kacperczyk – to refleksja nad poszukiwaniem własnej drogi do niezależności i wykorzystywaniu tytułowych 5 minut przez pokolenie Z. Seria podcastów to z kolei rozmowy o dylematach i wyzwaniach z jakimi mierzą się młodzi w obecnych czasach. Do tej współpracy bank zaprosił kilkoro znanych twórców z m.in. Okuniewską i prowadzących podcasty 7 metrów pod ziemią, Banał i Bardzo Brzydki Podcast.
Więcej o projekcie tu: Film dokumentalny o braciach Kacperczyk
Projekt we współpracy z: Gong, Papaya Films oraz MullenLowe MediaHub.