ING ze złotymi mieczami za kampanię „Nie widać. Bo to powietrze”

Eko kampania ING Banku Śląskiego została wyróżniona  w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Kampania zdobyła dwa złote miecze, jeden brązowy oraz nagrodę specjalną.

ING Bank Śląski został nagrodzony za kampanię na rzecz czystego powietrza złotymi mieczami w kategorii„Communication Big Idea Campaign” oraz „Craft Use of Lisenced/Adapted Music” a także brązowym w kategorii „Communication TV or Cinema Commercial”. Bank otrzymał również nagrodę specjalną „Best of Communication”.

W nagrodzonej kreacji, ING Bank Śląski zachęca Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza. Kampania „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”towarzyszyła wprowadzeniu do oferty finansowania produktów i rozwiązań energooszczędnych, bez prowizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brain.

Kreację można zobaczyć na www.ingbank.pl/mojepowietrze

Konkurs Klubu Twórców Reklamy przyznaje nagrody za kreatywność i najlepsze pomysły. W jubileuszowej, 15. edycji, 67 osobowe jury oceniło aż 1233 pomysły.

Lista nagród i nominacji na: www.platforma.sar.org.pl/nagrody

Exit mobile version