Innowacyjne zabezpieczenia od ING – czyli jak bankować bezpiecznie

Bank kontynuuje działania zwiększające bezpieczeństwo klientów w sieci i udostępnia w jednym miejscu wszystkie dostępne rozwiązania pomagające chronić klientów przed oszustami. „Strefa Bezpieczeństwa” w Moim ING to dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia.

 W ING dbamy o ochronę finansów naszych klientów. Dlatego umożliwiamy klientom korzystanie z różnych rozwiązań wspierających bezpieczne bankowanie. Zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu w „Strefie Bezpieczeństwa” w Aplikacji Moje ING. Jednym z dostępnych rozwiązań jest weryfikacja behawioralna, która pozwala przeciwdziałać podszywaniu się osób trzecich pod użytkowników Mojego ING. Dzięki jej zastosowaniu dostęp do bankowości internetowej oraz wykonywane transakcje są w dodatkowy sposób zabezpieczone. Liczba naszych użytkowników ze zgodą na weryfikację  behawioralną to już blisko 700 tys.– podkreśla Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za obszar Digital Transformation w ING Banku Śląskim.

 Kontynuujemy nasze działania promocyjne rozpoczęte jesienią 2022 roku, bo widzimy, że klienci coraz częściej korzystają z proponowanych rozwiązań. Jednak cyberprzestępczość rośnie, dlatego chcemy jak największą liczbę klientów przekonać do korzystania z pełnego wachlarza rozwiązań w „Strefie bezpieczeństwa”. Zależy nam, aby znali i korzystali z dodatkowych zabezpieczeń swoich pieniędzy.  Z tą samą intencją rozwijamy akcję „Bezpieczne dzieci w sieci”, w której zachęcamy rodziców, aby skorzystali z gry edukacyjnej „Miasto ING” w Roblox i pokazali dzieciom, jak być bardziej bezpiecznym. To ważne, bo każde kolejne pokolenie coraz wcześniej wchodzi do świata cyfrowego, który jest niezwykle fascynujący, ale też bywa niebezpieczny – dodaje Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W „Strefie bezpieczeństwa” w Moim ING można m.in.:

  • skorzystać z Weryfikacji behawioralnej. Raz włączona – cały czas dodatkowo wzmacnia bezpieczeństwo przed cyberoszustami
  • aktywować bezpłatną, dodatkową usługę CyberRescue – w przypadku podejrzenia ataku cyberoszustów eksperci CyberRescue zadbają o bezpieczeństwo w Internecie np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych
  • łatwo ustalać bezpieczne dla siebie limity i powiadomienia dla płatności oraz przelewów
  • ustalić metody autoryzacji płatności
  • tymczasowo zablokować kartę w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić
  • włączyć alerty i raporty BIK, aby otrzymywać ostrzeżenia przed wyłudzeniem
  • ubezpieczyć swoje zakupy – korzystając z ubezpieczenia Moja Ochrona.

Więcej informacji nt. „Strefy bezpieczeństwa” ING i bezpiecznego bankowania w sieci oraz podpowiedzi, jak dbać lepiej o swoje bezpieczeństwo: www.ing.pl/lp/bezpieczne-finanse

Linki do spotów:

Szczegóły kampanii:

  • Narzędzia: TV, internet, kino i OOH
  • Agencja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Aplikacja Moje ING – Moje ING to nazwa handlowa usługi bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego, a aplikacja Moje ING – jest jej wersją na urządzenia mobilne. Usługa CyberRescue świadczona jest przez Cyber Rescue sp. z o.o. i jest dostępna do wyczerpania puli kodów dostępu. Regulamin usługi dostępny na www.ing.pl

ŹRÓDŁOING Bank Śląski