- „Inwestycje tematyczne” to nowa, właśnie udostępniona funkcja serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego.
- Pozwala na inwestowanie według własnych preferencji lub inspirowanie się decyzjami innych inwestorów.
- Korzystając z nowej funkcji klienci banku mogą w prosty sposób inwestować wybierając różne kryteria np. branży lub regionu geograficznego.
Od 28 kwietnia klienci PKO Banku Polskiego mogą inwestować w fundusze wykorzystując „Inwestycje tematyczne” – nową funkcję w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Rozwiązanie ułatwia inwestowanie według własnych preferencji lub przy wykorzystaniu inspiracji płynących z decyzji innych inwestorów. Korzystając z nowej funkcji klienci PKO Banku Polskiego mogą w prosty sposób lokować swe środki w fundusze wybierając różne kryteria np. branży lub regionu geograficznego.
– Świat inwestycji jest niczym świat podróży – oferuje różne destynacje, szlaki dotarcia i moc wrażeń związanych z osiągnięciem celu. Prezentacja inwestycji w kanałach zdalnych powinna taką podróż jak najprościej opisywać. Jest to duże wyzwanie, bo klienci coraz częściej zapoznają się z ofertą samodzielnie, więc prezentacja powinna być prosta i obrazowa. Szczególnym wyzwaniem są w tym kontekście osoby młode, do których przemawia komunikacja oparta na grafikach i prostej treści. Dlatego, zdecydowaliśmy się na udostępnienie inwestowania tematycznego, które jest nowym sposobem prezentacji oferty, opierającym się na komunikacji prostego w zrozumieniu tematu. Klientowi dzięki temu, będzie łatwiej ocenić czy dana inwestycja jest zgodna z jego preferencjami. Wdrożona funkcja jest kolejnym udogodnieniem, które wspiera podejmowanie decyzji inwestycyjnych w kanałach zdalnych – mówi Michał Urbaniak, Product Owner w Formacji Oszczędności i Inwestycje, w PKO Banku Polskim.