W kwietniu przy ul. 1 Maja 12 w Płocku został otwarty digitalowy oddział Alior Banku. To już 32 tego typu placówka uruchomiona przez Bank.
– Dostępność nowych technologii, a przede wszystkim szybkie tempo wprowadzania innowacyjnych rozwiązań informatycznych, zmieniły zachowania klientów. Zmieniły się także oczekiwania w zakresie obsługi w oddziałach Alior Banku. Jestem głęboko przekonana, że także w Płocku klienci docenią dostępność do oddziału i bezpośredni kontakt z bankierami, ale już w nowej formule obsługi, dopasowanej do ich zmieniającego się stylu życia. Nowy format oddziału jest najpełniejszą odpowiedzią na te potrzeby – mówi Iwona Duda, Prezes Zarządu Alior Banku, która uczestniczyła w oficjalnym otwarciu placówki.
Nowy format: centrum kompetencji, innowacyjność, wygoda i ekologia
- strefa samoobsługowa połączona z przytulną przestrzenią powitalną,
- strefa serwisowa wyposażona w stanowiska z narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia dowolnej operacji,
- strefa usług online i aplikacji mobilnej,
- strefa spotkań z klientami.
– W nowym formacie mamy doskonałe warunki do komfortowej obsługi klientów, a także do pracy w nowoczesnej przestrzeni biurowej. Teraz oddział to także ergonomiczne i komfortowe miejsce pracy. Atutem są m.in. specjalnie wydzielone stanowiska obsługowe, wygodne, gwarantujące prywatność wyciszone akustycznie sale spotkań oraz innowacyjna strefa digital demo, gdzie bankierzy pomagają każdemu klientowi, prezentując zalety naszego stale udoskonalanego systemu internetowego oraz aplikacji mobilnej – mówi Renata Bedyk, Dyrektor Oddziału w Płocku.